شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۳
سرویس : صنعت برنج و ماکارونی
کد خبر : ۸۵۵۱۵
گزارشگر : ۳۵۱۴
ایسنا
سرویس صنعت برنج و ماکارونی

تخفیف ۲۵ تا ۳۰ درصدی ماکارونی در ماه رمضان

مدیر کل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از تخفیف ۲۵ تا ۳۰ درصدی در عرضه ماکارونی از سوی واحدهای تولیدی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ماه رمضان خبر داد.

علیرضا رستمی  با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با انجمن صنفی ماکارونی برای در نظر گرفتن تخفیف در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این ماه ۲۵ تا ۳۰ درصد تخفیف برای عرضه ماکارونی در نظر گرفته شده که ۱۰ درصد از طریق فروشگاه زنجیره‌ای و ۱۵ تا ۲۰ درصد از این تخفیف نیز از سوی واحدهای تولیدکننده اعمال می‌شود.
 
وی هم‌چنین علت افزایش قیمت ماکارونی را افزایش قیمت گندم و افزایش دستمزد کارمندان عنوان کرد و گفت: اگر در این شرایط افرادی از محصولات قبلی خود سو استفاده می‌کنند و کالاهایی را که قیمت قدیم روی آن‌ها درج را به قیمت جدید عرضه می‌کنند، این موضوع قابل پیگیری است و شهروندان می‌توانند شکایات خود را به سامانه ۱۲۴ و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها ارائه کنند.
 
به گزارش ایسنا، اخیراً با تصویب سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان قیمت هر بسته ماکارونی ۷۰۰ گرمی به عنوان مبنای تعیین قیمت این محصول با ۷۵ درصد افزایش به ۵,۴۵۰ تومان رسید و قیمت سایر انواع ماکارونی نیز بر این اساس تغییر کرد.
 
اخیراً رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی ایران اعلام کرد که این انجمن تصمیم گرفته که به مناسبت ماه مبارک رمضان همه کارخانه‌ها، ماکارونی را حداقل ۱۵ درصد ارزان‌تر از قیمت مصوب به فروشندگان عرضه کنند.
(شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۴:۲۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها