پنج شنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۰
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۸۵۴۸۶
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایلنا
سرویس سرویس عمومی

رستوران‌ها، فست فودها و قهوه‌خانه‌ها تا نیم ساعت قبل از سحر باز هستند

معاون فرهنگی، اجتماعی و ارتباطات اتاق اصناف گفت: اصنافی که خدمات غذا ارائه می‌دهند که اصطلاحا به آنها پزنده می‌گویند مانند رستوران‌ها ، فست فود، قهوه‌خانه و سفره‌خانه‌ها از 1 ساعت مانده به اذان می‌توانند فعایت خود را آغاز و تا نیم ساعت پیش از سحر به کار خود ادامه دهند سایر صنوف نیز مانند روال عادی یعنی تا ساعت 12 شب می‌توانند باز باشند.

علی رضا سلمانی  در خصوص علت دیر اعلام شدن قیمت کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان گفت: امسال ما شاهد افزایش قیمت چند برابری در تمام اقلام اساسی و عادی بودیم از طرفی ثباتی در بازار وجود نداشت و برخی اقلام دیگر، هفتگی قیمت آنها تغییر پیدا می‌کرد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و ارتباطات اتاق اصناف ادامه داد: این افزایش قیمت در هفته‌های اخیر مصادف شده با برخی تغییرات در ردیف کالایی آنها در دفترچه ثبت سفارش. به طوری‌که بسیاری از آنها از ردیف یک خارج شدند و باید با ارز نیمایی اقدام به واردات آنها کرد همین عوامل باعث شد که در محاسبه نهایی قیمت حساسیت بیشتری به خرج دهیم.
سلمانی تصریح کرد: با وجود تمام این مشکلات اصناف مختلف به موقع قیمت‌های پیشنهادی خود را ارائه دادند و اگر تعللی در اعلام قیمت‌ها صورت گرفته باشد از سوی اصناف نیست به طور مثال در بحث قیمت زولبیا و بامیه قیمت پیشنهادی اتحادیه ۲۵ هزار تومان بود که مورد تایید قرار نگرفت و قیمت نهایی ۲۰ هزارتومان ابلاغ شد و ما آن را به واحدهای صنفی اعلام کردیم.
سلمانی در خصوص ساعت کار اصناف در ماه رمضان گفت: اصنافی که خدمات غذا ارائه می‌دهند که اصطلاحا به آنها پزنده می‌گویند مانند رستوران‌ها ، فست فود، قهوه‌خانه و سفره‌خانه‌ها از 1 ساعت مانده به اذان می‌توانند فعایت خود را آغاز و تا نیم ساعت پیش از سحر به کار خود ادامه دهند سایر صنوف نیز مانند روال عادی یعنی تا ساعت 12 شب می‌توانند باز باشند.

(پنج شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۳:۵۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها