چهارشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۲۳:۰۵
سرویس : مشاورین صنایع غذایی
کد خبر : ۸۵۴۷۵
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس مشاورین صنایع غذایی

توافق‌نامه بزرگترین سازمان حلال توریسم بین ایران و هند

توافق نامه ایجاد بزرگترین سازمان بین‌المللی حلال توریسم برای نخستین بار با سرمایه‌گذاری مشترک ایران و هند در کوالالامپور مالزی و مبلغی بیش از یک میلیارد دلار منعقد شد

به گزارش فودنا سازمان بین‌المللی سیتی‌وان (SITI1 International Organization) عضو وابستۀ سازمان جهانی گردشگری (UNWTO-World Tourism Organization)، زیر نظر سازمان ملل  و دارای ثبت جهانی به شمارۀ «1305212» در سازمان جهانی مالکیت معنوی(WIPO – World Intellectual Property Organization)  می‌باشد. سیتی‌وان تنها سازمانی است که، بر اساس مجوزهای بین‌المللی، در 22 شاخه، دارای صلاحیت گواهی‌کردن و صدور پروانۀ استاندارد محصول (صدور گواهی‌نامۀ بین‌المللی استاندارد محصولات و خدمات، استانداردهای 17065، 19933 و 17020)، در حوزه‌های کیفیت، سلامت، حلیت و اصالت، در جهان می‌باشد.

سازمان بین‌المللی سیتی‌وان، به‌عنوان تنها سازمان بین‌المللی علمی و پژوهشی در حوزۀ استاندارد، توسط اتحادیۀ بین‌المللی رؤسای دانشگاه‌ها (IAUP- International Association  of University Presidents)، به تمام اعضای اتحادیۀ IAUP اعلام شده است. سیتی‌وان عضو رسمی و قانونی شورای اجرایی IAUP بوده و درحال‌حاضر با سیصد دانشگاه بین‌المللی در جهان تعامل و همکاری دارد. این سازمان ریاست منطقه‌ایِ خاورمیانه و آسیای مرکزیِ IAUP را بر عهده دارد.

 

به گزارش فودنا، فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی حمایت خود را از این توافق نامه اعلام کرد، فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی به عنوان نماینده مجموعه سی تی وان به عنوان نماینده ایرانی و ارزیاب رسمی حلیت و اصالت نماینده ایرانی است.

(چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۲۳:۰۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها