دوشنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۵
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۸۵۳۸۰
گزارشگر : ۳۵۵۱
تسنیم
سرویس شیرینی و شکلات

توزیع ۲۰ هزار تن شکر با قیمت ۳ هزار و ۴۰۰ تومان در سراسر کشور

قائم مقام مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اشاره به حمل ۲۰ هزار تن شکر به استان های سراسر کشور گفت: شکر مزبور با قیمت سه هزار و ۴۰۰ تومان در اختیار مردم قرار می گیرد و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

حسن حنان با اشاره به حمل 20 هزار تن شکر به استان های سراسر کشور افزود: شکر مزبور در نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا، فروشگاه های زنجیره ای، غرف میادین شهرداری و همینطور از طریق برخی صنوف منتخب ستاد تنظیم بازار استانی با قیمت سه هزار و 400 تومان در اختیار مردم قرار می گیرد و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
وی همچنین ضمن اشاره به ورود 150 هزار تن شکر تولید داخل ( واحدهای نیشکری جنوب کشور ) به بازار ، اظهارداشت: جدا از این 150 تا 200 هزار تن شکر از محل واردات بخش خصوصی طی هفته آینده وارد بازار می شود.
قائم مقام مدیرعامل و معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: این شرکت در اردیبهشت ماه جاری 200 هزارتن شکر به بازار تزریق خواهد کرد بنابراین هیچ مشکلی به لحاظ تامین و عرضه شکر در کشور وجود ندارد.
وی در ادامه افزود: شرکت بازرگانی دولتی از ابتدای هفته جاری اعلام کرده که بدون هیچ گونه محدودیتی در سه بخش صنعت، صنوف و خانوار پیش فاکتور صادر و شکر تحویل می دهد.
حنان با اشاره به این جمله که توزیع شکر تا ایجاد ثبات در بازار ادامه دارد، یادآورشد: طبق دستور وزیر جهاد کشاورزی شرکت بازرگانی دولتی باید ماهانه 200 هزار تن شکر وارد بازار کند.

(دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۱:۵۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها