یکشنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۲۳:۴۴
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۸۵۳۵۶
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

بازدید نماینده‌ ولی فقیه از مرکز حلال جمهوری اسلامی ایران در برزیل

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی که به منظور بررسی امور نظارت شرعی بر ذبح دام عازم کشور برزیل شده است، از مرکز حلال جمهوری اسلامی بازدید و با مدیرعامل و کارکنان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام سیدرضا تقوی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی که در راس  یک هیأت عالی رتبه به منظور بررسی روند پیشرفت امور در نظارت شرعی بر  ذبح عازم کشور برزیل شده است، از مرکز حلال جمهوری اسلامی بازدید و با مدیرعامل و کارکنان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.
وی در این بازدید بر ضرورت توجه به وظایف طلبگی از سوی کارکنانی که روحانی هستند، تاکید کرد و گفت: من علاقه مند نیستم مسئولان اجرایی این مرکز که خود طلبه هستند، از وظایف طلبگی خود فاصله بگیرند، مشروط بر آنکه وظایف اجرایی که به ایشان سپرده شده را نیز به بهترین نحو ممکن اجرا کنند.
نماینده ولی فقیه با تاکید بر اینکه، نظارت شرعی بر ذبح و تولید محصول حلال امر بسیار مهم و با ارزشی است، بیان داشت: بدون شک این کار برای شما و طلبه‌های اعزامی در اولویت قرار دارد و شما ناظران شرعی هستید، اما هیچ گاه نباید رسالت فرهنگی و طلبگی خودتان را فراموش کنید.
سید رضا تقوی در ادامه افزود: در نطارت شرعی از یکسو باید به عنوان مجموعه‌ای که متولی امور دینی و معنوی است، صداقت خودمان را نشان دهیم و از سوی دیگر به دلیل آنکه ماهیت این کار اقتصادی است، باید همه‌ کار های ما قانونی و طبق ضوابط کشور هدف باشد و این شفافیت موجب می شود که بتوانیم با قدرت کارها را جلو ببریم.
وی در ادامه خطاب به مدیر عامل و کارکنان مرکز حلال گفت: که کارهای شما بازتاب خوبی در کشور پیدا کرده است، در عین حال ضمن داشتن سلامت نفس و اخلاق، همه فرآیند ها باید شفاف و بدون ابهام باشد و همه چیز ثبت و ضبط شود.
حجت الاسلام سید رضا تقوی در خاتمه خاطرنشان کرد: سعی کنید یک سابقه خوب و پرونده محکم ازخودتان به یادگار بگذارید و گزارش کارهای خوبتان را به مجموعه‌های ذیربط اطلاع دهید.
قبل از سخنان حجت الاسلام سید رضا تقوی هر یک از کارکنان مرکز حلال و مدیر عامل به معرفی خود، سوابق و شرح وظایف محوله پرداخته و آخرین وضعیت کاری هر بخش را تشریح و تبیین کرد.
در سفر نماینده ولی فقیه به برزیل، پیمان فلسفی مدیرکل دفتر نماینده ولی فقیه و حجت الاسلام ابراهیمی و حجت الاسلام اسلامی نیا همراه بودند و هر یک به نوبه خود در این جلسه به طرح مباحث خود در مورد فعالیت‌های مرکز حلال پرداختند.

(یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۲۳:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها