یکشنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۸:۱۷
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۸۵۳۴۸
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس سرویس عمومی

۹۰ هزار تن برنج، روغن و شکر در طرح ضیافت توزیع می‌شود

حنان از توزیع ۳۰ هزار تن برنج هندی، ۳۰ هزار تن روغن و۳۰ هزار تن شکر در آستانه ماه رمضان از طریق شبکه‌های توزیع و فروش خبر داد.

حسن حنان،  معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی اظهار کرد: طبق روال هر ساله در آستانه ماه مبارک رمضان اقلام پرمصرف و کالا‌های اساسی در قالب طرح ضیافت برای توزیع به استان‌ها اختصاص می‌یابد و امسال ۳۰ هزار تن برنج وارداتی هندی ۱۱۲۱ تحت این عنوان با در نظر گرفتن جمعیت اختصاص یافته تا از طریق شبکه‌های تعیین شده و با قیمت‌های مشخص در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.
وی افزود: در قالب طرح ضیافت برای ماه مبارک رمضان، با کارخانجات هماهنگ شده تا ۳۰ هزار تن روغن  با نظارت سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان توزیع شود.
قائم مقام مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران ادامه داد: ۳۰ هزار تن شکر با قیمت هر کیلوگرم ۳۰ هزار ریال تحویل از در کارخانه‌، با قیمت ۳۴ هزار ریال در فروشگاه‌های توزیع و تعاونی‌ها در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.
به گفته وی، شرکت بازرگانی دولتی ایران متولی تأمین و توزیع ۴ قلم کالای اساسی است و نظارت بر نحوه‌ی توزیع قیمت بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است که ساز و کار‌های لازم در این خصوص پیش‌بینی می‌شود و نظارت‌ها امسال پررنگ‌تر خواهد بود.
حنان در پایان تصریح کرد: در مجموع تلاش بر آن است تا کالا‌هایی که تأمین می‌شود به دست مصرف کنندگان برسد؛ اما برخی مواقع در آستانه مناسبت‌هایی از جمله ماه مبارک رمضان به دلیل تقاضای بیشتر به بازار شوک وارد می‌شود که موقت و گذرا است و اوضاع به حالت عادی بر می‌گردد.

(یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۸:۱۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها