یکشنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۰
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۸۵۳۲۹
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

افزایش ۱۰ درصدی قیمت نان یارانه‌ای در خراسان جنوبی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اعلام کرد: قیمت انواع نان یارانه‌ای در استان ۱۰ درصد افزایش یافت.

داوود شهرکی قیمت جدید انواع نان در استان را اعلام کرد و گفت: این قیمت‌ها از ۱۴ اردیبهشت ماه ابلاغ شده و توسط نانوایان قابل اجرا است.
وی افزود: طبق تعرفه جدید هر قرص نان سنگک ماشینی با وزن چانه ۴۰۰ گرمی ۶۶۰ تومان، سنگ سنتی با همین وزن ۷۱۵ تومان و نان لواش تنوری عراقی و سنتی با وزن چانه ۲۰۰ گرم ۲۷۵ تومان است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین قیمت جدید نان لواش ماشینی بالشتکی با وزن چانه ۲۲۰ گرم و لواش ماشینی دوار با وزن چانه ۲۳۰ گرم ۲۷۵ تومان و لواش ماشینی اتومات با وزن چانه ۱۶۰ گرم ۲۲۰ تومان اعلام شد.
وی بیان کرد: نرخ جدید نان بربری، فری ماشینی و تافتون سنتی و ماشینی با وزن ۴۵۰ گرم هر قرص ۵۵۰ تومان و تافتون دستگاهی (انبوه پز) با وزن چانه ۹۰۰ گرم ۱,۱۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.
شهرکی با اشاره به قیمت‌های جدید آرد تحویلی درب کارخانه به نانوایان نیز گفت: از امروز هر کیلوگرم آرد نیز به قیمت ۸۰۰ تومان به نانوایان عرضه خواهد شد.
وی از مردم خواست نان مورد نیاز خود را تنها با قیمت‌های اعلام شده خریداری کنند و به هیچ وجه حاضر به پرداخت مبلغی بیشتر از میزان اعلام شده در نانوایی‌های یارانه‌ای نشوند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: چنانچه شهروندان تخلفی مشاهده کردند مراتب را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

(یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۱:۲۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها