چهارشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۰:۰۳
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۸۵۲۴۰
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

افزایش قیمت نان غیرقانونی است/ دولت برای جلوگیری از افزایش قیمت نان به نانوایی‌ها یارانه دهد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه افزایش قیمت نان در شرایط کنونی غیرقانونی است، گفت: وزارت صمت باید با متخلفان برخورد کند.

 
نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ، با انتقاد از افزایش قیمت نان در برخی استان های کشور، گفت: نان جزء مهم ترین اقلام سفره خانوارهای متوسط و ضعیف جامعه است و قطعا با افزایش قیمت نان، مردم آسیب جدی می بینند.
نادر قاضی پور
 
افزایش قیمت نان موجب تشدید نرخ کالاهای دیگر می شود
 
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همواره گفته می شود که با افزایش قیمت بنزین، قیمت تمام کالاها افزایش می یابد، اما به نظر من تأثیر افزایش قیمت نان بر نرخ دیگر کالاها بسیار بیشتر از بنزین و سوخت است، بنابراین با افزایش نرخ نان باید منتظر افزایش قیمت ها باشیم.
 
افزایش قیمت نان در شرایط کنونی غیرقانونی است/ وزارت صمت باید با متخلفان برخورد کند
 
مجلس برای سال جاری مجوزی برای افزایش قیمت نان نداده، از این رو افزایش قیمت ها غیرقانونی بوده و وزارت صنعت، معدن و تجارت و دستگاه های متولی باید با این تخلف آشکار برخورد کنند
 
وی با اعلام اینکه افزایش قیمت نان در شرایط کنونی غیرقانونی است، افزود: مجلس برای سال جاری مجوزی برای افزایش قیمت نان نداده، از این رو افزایش قیمت ها غیرقانونی بوده و وزارت صنعت، معدن و تجارت و دستگاه های متولی باید با این تخلف آشکار برخورد کنند.
 
طبق فرمایش امام تولید و عرضه نان باید در دست دولت باشد
 
قاضی پور ادامه داد: امام خمینی (ره) همواره می فرمودند که تولید و مدیریت عرضه نان باید در دست دولت باشد و نباید این بخش را به بخش خصوصی واگذار کرد که این نشان دهنده اهمیت این کالا در سبد خانوار است.

دولت با ارائه سوبسید به نانوایی ها از افزایش قیمت نان جلوگیری کند
 
این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: به طور حتم اگر قرار است که نان در ماه های آتی گران شود، دولت باید پیش از این اقدام، نسبت به پرداخت یارانه به صنف نانوایی اقدام کند.
 
دولت باید هر چه سریع تر جلوی افزایش قیمت نان را بگیرد
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: دولت باید هر چه سریع تر جلوی افزایش قیمت نان را بگیرد تا مردم مستضعف بیش از این آسیب نبینند./
(چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۰:۰۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها