سه شنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۵
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۸۵۲۲۴
گزارشگر : ۳۵۱۴
فودنا
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

شروع ثبت‌نام نمایشگاه MEATEX / چشم‌انداز خوب نمایشگاه با استقبال اولیه

به گزارش فودنا، مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته از شروع ثبت‌نام متقاضیان خبر داد و گفت: سومین دوره نمایشگاه میتکس از 28 آبان الی 1 آذر 98 در سالن‌های 8 و 9 محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

هرمز مهبد در نشست‌خبری امروز ضمن اشاره به شرایط نامناسب اقتصادی فعلی و جوسازی های تحریمی گفت: ثبت‌نام متقاضیان در این نمایشگاه از فروردین ماه آغاز و با توجه به ریزش مشارکت‌کنندگان خارجی، ولی شاهد استقبال خوبی در بخش داخلی هستیم و تاکنون حدود 1000 متر مربع ثبت نام قطعی را داریم که نوید نمایشگاه خوبی را برای سومین دوره دارد.
 
مدیر اجرایی نمایشگاه در ادامه افزود: نمایشگاه بین‌المللی MEATEX در 3 بخش محصول، صنعت و تجهیزات فروشگاهی دسته بندی شده است که در بخش صنعت، کلیه ماشین‌آلات، فناوری و اتوماسیون مرتبط با تولید، فرآوری، بسته‌بندی، توزیع، انبارداری و فروش محصولات پروتئینی را شامل می‌شود و در بخش محصول شاهد حضور تامین‌کنندگان گوشت‌خام و کلیه حیوانات حلال گوشت و محصولات فرآوری شده هستیم، در بخش تجهیزات فروشگاهی نیز شاهد حضور انواع نیازمندی‌های فروشگاه‌های برای توزیع‌کننده فراورده‌های پروتئینی خواهیم بود.
وی با اشاره به اهمیت صنعت شیلات و نقش آن در نمایشگاه فراورده‌های گوشتی گفت: محصولات آبزیان و ماهیان با توجه به سلامت محور بودنشان امسال بصورت ویژه و قدرتمندتر در نمایشگاه حضور خواهند داشت.
 
مدیر نمایشگاه میتکس ایران در پاسخ به سوال خبرنگار فودنا مبنی بر هدف‌گذاری هر ساله نمایشگاه پاسخ داد: این دوره از نمایشگاه نیز با شعار "هنر ملاقات در صنعت گوشت" هدفگذاری شده است که در تلاش هستیم با جذب مشارکت‌کنندگان و بازکنندگان حداکثری بتوانیم به تحقق کامل این شعار دست پیدا کنیم.
مهبد در پایان گفت: سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته مانند دوره‌های قبل با برنامه‌ها و کارگاه‌های جانبی برای متخصصان و بازدیدکنندگان از 28 آبان الی 1 آذر میزبان تمام فعالان صنعتی و علاقمندان و مردم عزیز خواهد بود.
 
سایت ثبت نام:
http://iranmeatex.com
 
(سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۴:۰۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها