چهارشنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۸
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۸۴۸۷۸
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

گزارش وزارت جهاد کشاورزی از تخلفات برخی واردکنندگان نهاده‎های دامی +سند

مدیر نظارت بر توزیع کالاهای اساسی کشاورزی با اشاره به بروز تخلفاتی در توزیع نهاده های دام و طیور دولتی گفت: هرگونه جابجایی بار(نهاده ها) بدون ثبت و اعلام قبلی به معنی اختفا و احتکار محموله تلقی می شود و از طریق مراجع ذیربط پیگیری خواهد شد.

محمد قدیری ابیانه مدیر نظارت بر توزیع کالاهای اساسی کشاورزی با ارسال نامه ای  با موضوع«عدم جابجایی بعدی نهاده‌ها از آدرس‌های اعلام» به مدیران عامل شرکت‌های وارد کننده ذرت، جو، کنجاله سویا و شرکت‌های تولیدکننده کنجاله سویا و کارخانجات روغن کشی اظهار داشت: در اجرای مصوبات ستاد اقتصادی دولت و به استناد تبصره 2 ماده یک تصویب نامه شماره 63793/ت 55633، مورخ 97/5/16 هیات وزیران و بخشنامه شماره 64854 مورخ 97/5/18 ریاست جمهوری مبنی بر کنترل و پایش فرآیند تامین و توزیع کالاهای اساسی وارد شده بر مبنای ارز رزسمی از مبادی ورودی تا مصرف‌کننده نهایی و همچنین ابلاغیه شماره 2731/501/97 مورخ 97/5/24 معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی به استحضار می‌رساند.
 
با توجه به اطلاعات ارسال روزانه (ادواری)‌ آن شرکت از طریق پست الکترونیکی به این مدیریت و ارسال اطلاعات مزبور به صورت روزانه برای همکاران ناظر و بازرسین استان‌ها گاها مشاهده شده است که محموله های (نهاده‌های دامی) ارسالی به آدرس‌های ثبت شده در سامانه پایانه‌ها و‌آدرس های اعلام تخلیه نگردیده و بدون هماهنگی و درج مجدد در سامانه و اعلام قبلی در محل‌های دیگر تخلیه می‌شود.
 
 
بدین وسیله به آگاهی می‌رساند هر گونه جابجایی بار بدون ثبت و اعلام قبلی به معنی اختفا و احتکار محموله تلقی گردیده و از طریق مراجع ذیربط پیگیری خواهد شد. لذا خواهشمند است ترتیبی اتخاذ گردد تا موضوع با قاطعیت رصد و پایش شود تا موجب مشکلات بعدی نشود.
 
بدیهی است که کلیه عواقب ناشی از این جابجایی برعهده تامین کنندگان و شرکت‌های واردکننده می‌باشد.

تخلفات نهاده‎های دامی

(چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸) ۱۱:۲۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها