شنبه / ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۰
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۸۴۷۶۷
گزارشگر : ۳۶۳۲
mbanews
سرویس کسب و کار، برندینگ

مکدونالد را با نگاهی مختصر می شناسند

آیتم های مکدونالد آن قدر منحصر به فرد هستند که مردم فقط با یک نگاه کوتاه به طور خودکار آن ها را می شناسند.

این موضوع فرضیه راه اندازی یک کمپین نامتعارف مبهم برای مک دونالد پورتوریکو است. محصول آژانس تبلیغاتی TBWAsan، این اگهی های تبلیغاتی چاپی آیکون های مکدونالد مثل Big Mac، Haapy Meal و McFries را به عنوان یک سری تصاویر محو و تار با پس زمینه های تک رنگ ساده نشان می دهند.

مک دونالد
مک دونالد


هدف از راه اندازی کمپین فوق تحریک و اثبات این موضوع است که هر کسی می تواند آیتم های منوی مک دونالد را، حتی از فاصله زیاد و بدون لوگو و قوس های طلایی معروف آن بشناسد. با فیلمنامه "No se diga mas" (هیچ چیز دیگری گفته نمی شود)، کمپین ثابت کرد که برای درک نوع جامعه هدف آگهی تبلیغاتی فوق، نیازی به توضیح هر چیزی در راستای فهمیدن موضوع توسط آن ها نیست.



(شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸) ۱۲:۳۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید