چهارشنبه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ / ۰۱:۱۱
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۸۴۷۰۲
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

گمرکات در صادرات گوجه کارشکنی می‌کنند

نماینده مردم کهنوج در مجلس خطاب به رئیس‌جمهور گفت: گرفتن اختیار تنظیم بازار و صادرات محصولات کشاورزی از دست کشاورز و سپردن آن به دست وزارت صمت ظلمی در حق کشاورزان است.

احمد حمزه در جلسه علنی نوبت عصر (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه گفت: سپاهیان همان کسانی هستند که اگر نبودند کشور هم نبود. همان‌هایی که در بحران اخیر کشور، در سوریه و عراق خوش درخشیده و باعث خشم، عصبانیت و از هم‌گسیختگی فکر حاکمان کوته فکر کاخ سفید شده‌اند.
حمزه اقدام خصمانه آمریکا را ناشی از حماقت حاکمان کاخ سفید دانست و گفت: این اقدام از یک طرف موجب محبوبیت سپاه در بین مظلومین و مردم خاورمیانه و از طرف دیگر منجر به افزایش انسجام و وحدت مردم ایران شد.
نماینده مردم کهنوج در مجلس خطاب به رئیس‌جمهور گفت: در سالی که مزین به رونق تولید است، گرفتن اختیار تنظیم بازار محصولات کشاورزی و صادرات محصولات کشاورزی از دست وزارت جهاد و سپردن آن به دست وزارت سمت ظلمی در حق کشاورزان است. این اقدام باعث شده است که کشاورزان گوجه‌کار جنوب کرمان به خاک سیاه بنشینند.
این عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: قیمت گوجه در منطقه به ۱۰۰۰ تومان رسیده است در حالی که کارخانجات رب گوجه این محصول را با قیمت ۲۰۰، ۳۰۰ تومان خریده و رب گوجه را کیلویی ۱۷، ۱۸ هزار تومان می‌فروشند. به وزیر صمت اخطار می‌دهم که جلوی این ظلم را بگیرند.
حمزه خطاب به رئیس‌جمهور گفت: گمرکات در صادرات گوجه کارشکنی می‌کنند. هر چه سریع‌تر جلویشان را بگیرید.
نماینده مردم کهنوج در پایان خطاب به وزیر کشور تاکید کرد: بحث سرقت دام و احشام در جنوب کرمان امان را از مردم گرفته است. وقتی هم انتقاد می‌کنیم می‌گویند فضای امنیتی منطقه خوب است. امنیت به این معناست که وقتی مردم می‌خوابند خیالشان از لحاظ جان و ناموسشان راحت باشد. هم‌اکنون این حس در مردم جنوب کرمان وجود ندارد. لطفاً رسیدگی کنید.

(چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸) ۰۱:۱۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها