یکشنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۳:۰۸
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۸۴۶۳۱
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایرنا
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

جشنواره ایده‌های برتر کشاورزی برگزار می شود

به همت دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر جشنواره ایده های برتر بخش کشاورزی 25 تیرماه سال جاری در محل سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار می شود.

یکی از مهمترین اهداف این رویداد 'شناسایی نوآوری‌ها و فناوری‌های بدیع و نوظهور و نزدیک به بازار سرمایه' در راستای توسعه و تحول صنعت کشاورزی است.
همسو کردن بخش دانشگاهی، مراکز پژوهشی و تحقیقاتی با نیازهای صنعت کشاورزی، همسو و همگرا نمودن سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی در راستای توسعه این صنعت، ایجاد بستری مناسب برای معرفی ایده‌های نوآورانه برای سرمایه گذاری، ایجاد بستری مناسب برای همکاری‌های مشترک ایده پردازان با یکدیگر، ایده پرداز با سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذار با سرمایه‌گذار از دیگر اهداف برگزاری این ایده بازار است.
در این رویداد سعی در تسهیل و تسریع انتقال فناورهای نوآورانه به بخش کشاورزی است.
سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به عنوان بازوی اجرایی امر پژوهش و فناوری وزارت جهاد کشاورزی با استناد به نیازهای روز بخش کشاورزی کشور و هم راستا نمودن امر پژوهش و نوآوری با آن، با همکاری و مشارکت دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ستادهای توسعه گیاهان دارویی و طب سنتی، توسعه فناوری نانو، توسعه فناوری های آب، خشکسالی فرسایش و محیط زیست، توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اقدام به برگزاری این رویداد، در 25 تیرماه 98، در محل سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کرده است.
طراحان و فناوران می توانند برای ارسال طرح و یا کسب اطلاعات بیشتر به سایت رویداد به آدرس الکترونیک
www. agricultural.ideasbazaar.ir مراجعه کنند.
یادآور می شود، ایده‌‌ بازار زیست ‌بومی دانش‌بنیان است که با نگرشی نوآورانه و خلاقانه و مطالعه به ‌روزترین و کارآمدترین روش‌های توسعه‌ کارآفرینی و افزایش ثروت ملی و سرمایه های اجتماعی سعی در ارائه و اجرای روش‌های بومی شده موثر در کشور دارد.
حوزه فعالیت ایده ‌بازار برگزاری رویداد برای شناسایی ایده ‌ها و ایده ‌پردازان برتر و هدایت ایده‌ های برگزیده به دفتر سرمایه‌ گذاران این زیست‌ بوم است.

(یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸) ۱۳:۰۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها