یکشنبه / ۴ فروردین ۱۳۹۸ / ۲۳:۴۰
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۸۴۴۴۰
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

الکتروپمپ های ایرانی به ایتالیا و آلمان صادر می شود/نوسازی ماشین آلات صنعتی با مشارکت بخش خصوصی

یک مقام مسئول گفت: برخى تولیدکنندگان برتر ایرانى الکتروپمپ هاى تولید داخل را به کشور‌هایی همچون ایتالیا و آلمان صادر می کنند.

علی توسطی رئیس اتحادیه فروشندگان ماشین آلات صنعتی و لوازم یدکی کشاورزی درباره بازار تجهیزات صنعتی  و کشاورزی گفت: افزایش قیمتی خارج از قاعده برای ماشین آلات صنعتى، ساختمانی، کشاورزی و دام و طیور در سال جدید نداریم.
وی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی در سال ۹۷ به مراتب سخت بود اظهار کرد: شرایط و مسایل تحریم‌ها در کشور یکی از آن عوامل اصلى است.
توسطی با بیان اینکه اگر ثبت سفارش ماشین آلات صنعتی و کشاورزى در سال گذشته صورت نمی‌گرفت امسال با مشکلات عدیده‌ای در حوزه تولید اعم از صنعتى و کشاورزى روبه رو بودیم افزود: خوشبختانه تعامل مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت با فعالان بخش خصوصی منجر به آن شد که برخى کالا‌های استراتژیک از لیست کالا‌های ممنوعه خارج شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان ماشین آلات صنعتی و تحهیزات کشاورزی گفت: امیدواریم که فعالان بازار ماشین آلات صنعتى و کشاورزی همچنان با اقتدار به فعالیت خود در سال جدید ادامه دهند و مشکلات اقتصادی در کشور هم به زودی مرتفع شود.
به گفته توسطی، ایتالیا مهد تولید الکتروپمپ هاى آبرسانى در دنیاست خوشبختانه برخى تولیدکنندگان برتر ایرانى پمپ هاى تولید داخل را به کشور‌هایی همچون ایتالیا و آلمان صادر می کنند.
رئیس اتحادیه فروشندگان ماشین آلات صنعتی و لوازم یدکی کشاورزی از نوسازی ماشین آلات صنعتی و کشاورزی در کشور خبر داد و گفت: برای تعویض ناوگان ماشین آلات صنعتی و کشاورزی کشور می‌توان بر روی بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان داخلی حساب کرد و با نگاهی نظام‌مند در جهت تولید قدم برداشت.

(یکشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۸) ۲۳:۴۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها