دوشنبه / ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۷:۳۹
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۸۴۳۸۴
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

توزیع ۱۰۰ هزار تن کنجاله سویا با نرخ مصوب ۲ هزار و ۶۰۰ تومان

ورناصری از توزیع ۱۰۰ هزار تن کنجاله سویا با نرخ مصوب ۲ هزار و ۶۰۰ تومان در بازار خبر داد.

حمید ورناصری مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام از ابلاغ توزیع ۱۰۰ هزارتن کنجاله سویا از امروز در سراسر کشور خبر داد و گفت: با توجه به نیاز مجموعه تولیدکنندگان اعم از مرغداران و دامداران و براساس هماهنگی‌های انجام شده، ما امروز توزیع ۱۰۰ هزارتن کنجاله سویا را در سراسر کشور ابلاغ کردیم.
وی افزود: براین اساس هرکیلوگرم کنجاله سویا، تحویل از محل انبار‌های شرکت پشتیبانی اموردام کشور، با قیمت ۲،۶۰۰ تومان توزیع خواهد شد.
این مقام مسئول ادامه داد: همه تولیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها، بر مبنای آمار تولید و میزان جوجه ریزی نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند.
ورناصری با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز همه همکاران ما در سراسر کشور در ادارات کل پشتیبانی امور دام استان حضور دارند، گفت: هیچ کدام از سیستم‌ها و انبار‌های شرکت در این ایام تعطیل نخواهد بود و نسبت به فروش و صدور حواله و تحویل کالا در تمام ایام تعطیلات اقدام خواهد شد.
وی در ادامه افزود: تولیدکنندگان این امکان را دارند که در ایام تعطیلات نوروز نیز به ادارات کل ما در استان‌ها مراجعه و نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند.
 ورناصری در پایان این اقدامات در راستای تأمین نیاز تولیدکنندگان و اصلاح شرایط قیمتی نهاده‌ها انجام می‌شود.

(دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷) ۱۷:۳۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها