یکشنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ / ۰۹:۰۸
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۸۴۳۳۸
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس شیرینی و شکلات

مربایی با طعم خلاقیت از نوع چای ترش و گل‌گاوزبان

مربای موسوی محصولات تازه ای وارد بازارکرده که ضمن سلامت محور بودن به دلیل تازگی و استفاده از موادی که قبلاً در تولید محصولاتی نظیر مربا کاربرد نداشتند، مثل گل گاو زبان و چای ترش مورد توجه مخاطبان قرارگرفته است.

میشه مارکتینگ به دنبال راه هایی تازه ای است تا در میان رقبایی که در بازار هستند بتوانند برندی را پایدار و کسب و کاری را پر رونق تر و ازسویی مشتریان را وفادارتر بسازد. استفاده از روش هایی که دیگران درآن وارد نشده اند و ایجاد امکان اتتخاب برای مشتری موضوعاتی است که از دید تیز بینانه ی مدیران بازاریابی مجموعه های موفق دراین مسیر دور نمی ماند.
 
مربای موسوی از سال 57 در تبریز به تولید انواع مربا پرداخته و از جمله شرکت هایی است که با حفظ کیفیت درعرصه ی رقابت حضوری فعال داشته است. این مجموعه یکی از مهمترین ویژگی هایش نوآوری رفتن راه هایی که دیگران نرفته اند و خلاقیت در تولید و بسته بندی خاص محصولات مربا است که زیبایی و نوآوری در کنار استفاده آسان برای مشتری مدنظر قرار دارد.
 
احمدی مدیرفروش این مجموعه ضمن اعلام مطلب فوق گفت: در حال حاضر این شرکت تیم های خلاقی که در حوزه های مختلف تولید و بسته بندی و مارکتینگ و فروش و به خصوص توزیع مویرگی به همه نقاط ایران و صادرات به کشورهایی نظیر عراق و... در اختیار دارد و با تولید بیش از 20 محصول متنوع مربا در شبکه های فروش نقش فعالی داشته و مشتریان وفادار مهمترین سرمایه های این مجموعه هستند.
 
وی با بیان اینکه دربازار فعلی که هر روز ذائقه ی مصرف کننده به خاطر وجود محصولات تازه درحال تغییر است پایبندی به تولید محصولات سنتی و قدیمی کفایت نمی کند و به همین علت این مجموعه اقدام به تولید مرباهایی که برای نخستین بار در ایران تولید شده نظیر مربای چای ترش با خواص کاهش دهنده گلسترول و قند خون و ضد افسردگی و همچنین مربای گل گاو زبان که خواص دارویی فراوانی دارند نموده است.
 
وی در ادامه گفت این مجموعه در طرح ریبرندینگ خود با این پیام با مخاطبان ارتباط برقرارکرده که اصولا وعده ی صبحانه به عنوان مهمترین وعده غذایی برای آنها دوست داشتنی و متنوع باشد و لذا با این هدف اقدام به تولید انواع متنوع و با کیفیت مرباهایی با طعم ها و مزه هایی خاص کردیم که ضمن خوشمزه بودن خواص دارویی و درمانی خود را حفظ کنند  و سفره ی صبحانه ی مشتریان دلچسب و متنوع تر از قبل باشد.
 
 
تولیدات مجموعه مربای موسوی نه تنها در سفره ی صبحانه مخاطبان بلکه به عنوان میان وعده هایی در کنار بستنی و نان تست و... پیشنهاد شده و البته قنادی ها نیز از مشتریان مرباهای خاص مجموعه هستند که در تولید انواع شیرینی جات مربایی کاربرد داشته و به خاطر غلظت و کیفیت و طعم طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد.
 
او استقبال مخاطبان از انواع مربای جدید را مهمترین انگیزه تولید محصولاتی جدید عنوان کرده که خواص دارویی دارند و همچنین بسته بندی های متفاوت و خلاق و آسان بودن استفاده از آن برای مخاطب را ازجمله دیگر مزیت ها برشمرده است.
 
او با بیان اینکه برخی محصولات نظیر کیوی و تمشک و شاه توت در شکل مربا ماندگاری و کاربرد بیشتر و طولانی مدتی دارند گفت: تحقیقات بازار بخش مهمی از کار مارکتینگ این مجموعه است که با استفاده از نوآوری هایی که در تولید انواع مربا در دنیا انجام شده و ذائقه و نیاز مصرف کننده داخلی شامل دو بخش سنتی و جوان؛ اقدام به تولید و بسته بندی هایی شده که به حفظ و گسترش بازار 40 ساله مربای موسوی کمک می کند.

چای ترش موسوی

 
 
وی تبلیغات را عامل مهم معرفی محصولات تازه این شرکت دانست که سهم بالایی در جلب مخاطبان داشته که دربخش محیطی در شهرهای بزرگ و در شبکه های اجتماعی با قرعه کشی مسابقات سعی شده ارتباط پویایی با آنها برقرارشود و ثبت سفارشهایی نیز برپایه ی کمپین هایی که تاکنون برگزار شده انجام شده و برای محصولات آینده متناسب در بهار و تابستان نیز طرح های تبلیغاتی دیگری اجرا می شود.
(یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷) ۰۹:۰۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها