جمعه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۱:۲۹
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۸۴۳۰۰
گزارشگر : ۳۵۵۱
تسنیم
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

واردات 30 هزار تن مرغ منجمد از ترکیه و برزیل تا فردا/50 هزار گوسفند دیشب وارد شد

مدیرکل بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام خبر داد: ۳۰ هزار تن مرغ منجمد از ترکیه‌ و برزیل و ۹۰ هزار راس دام زنده از رومانی وارد کشور می‌شود تا برای تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها در بازار توزیع شود.

رضا کریمی مدیرکل بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام امروز در جمع خبرنگاران در چابهار، اظهار کرد: 30 هزار تن مرغ منجمد از کشورهای ترکیه و برزیل به منظور تنظیم و تعدیل بازار از فردا وارد گمرک شهریار می‌شود.
وی افزود: قیمت فروش این محصول 10هزار و 500 تومان است که در کنار ذخایر استراتژیک مرغ شرکت پشتیبانی امور دام قرار می‌گیرد و به تدریج در بازار توزیع خواهد شد.
مدیرکل بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: اولین کشتی دام زنده وارد شده از رومانی شب گذشته در بندر چابهار پهلو گرفت و از ساعت 2 نیمه شب عملیات تخلیه آن آغاز شد و تا به این لحظه 3  هزار راس آن تخلیه شده است.
کریمی تاکید کرد: حجم دام وارد شده از رومانی در این مرحله 50 هزار راس است و از نژاد برتر دام این کشور به حساب می‌آید.
وی خاطر نشان کرد: طی چند روز آینده و تا قبل از پایان سال نیز 2 کشتی 20 هزار راس دام زنده دیگر نیز از رومانی به ایران وارد می‌شوند و در مجموع تا پایان سال 90 هزار راس دام زنده از رومانی به کشور وارد و به شهرهای مختلف کشور ارسال می‌‌شود.

(جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷) ۱۱:۲۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها