چهارشنبه / ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۴:۲۴
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۸۴۲۷۵
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

سهمیه مرغ استان تهران افزایش می یابد

استاندار تهران اعلام کرد: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان، سهمیه گوشت مرغ گرم و منجمد در استان تهران افزایش می یابد.

انوشیروان محسنی بندپی شامگاه سه شنبه در جلسه ویژه کارگروه تنظیم بازار استان با موضوع وضعیت افزایش قیمت گوشت مرغ تاکید کرد: مقرر شده روزانه ٨٠٠ تن مرغ گرم (٦٠٠ تن از سایر استان ها و ٢٠٠ تن از اداره کل پشتیبانی امور دام) و همچنین ٥٠٠ تن مرغ منجمد در شبکه توزیع میادین شهر از محور میدان بهمن توزیع شود.
وی افزود: همچنین بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان، اتحادیه صنوف مرغ و ماهی برای توزیع مرغ وارد عمل و ٢٠٠ تن از طریق خودروهای یخچال دار و ١٠٠ تن از طریق فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شود.
به گفته استاندار تهران، همچنین با ورود مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ١٠ هزار و ٥٠٠ تومان نیاز بازار تأمین خواهد شد و با عرضه آن قیمت مرغ کاهش می یابد تا نگرانی به وجود آمده در بازار نیز مرتفع شود.
وی یادآور شد: توزیع گوشت قرمز نیز از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ١٣ میلیون خانوار کم درآمد در کل کشور از طریق فروشگاه های معتبر و زنجیره ای پیش بینی شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، در روزهای اخیر و همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال شاهد افزایش قیمت گوشت مرغ گرم در بازار هستیم تا جایی که قیمت هر کیلو گوشت مرغ طی روز گذشته حتی به مرز ١٧ هزار تومان نیز رسید.
جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران شب گذشته به منظور برنامه ریزی برای این منظور برگزار شده است.

(چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷) ۱۴:۲۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها