سه شنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۷:۱۸
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۸۴۲۵۱
گزارشگر : ۳۵۱۴
فودنا
سرویس سرویس عمومی
نماینده فائو در ایران گفت:

برای توسعه‌ی تمام امور بخش خواربار و کشاورزی برنامه داریم / سازمان فائو در مورد تراریخته‌ها به نتیجه قطعی نرسیده است

دومین جلسه هیئت مدیره فدراسیون تشکل های صنایع غذایی، کشاورزی ایران با سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) گرولد بودکر نماینده فائو در ایران گفت: اصالت و هدف سازمان فائو توسعه بخش خواروبار و کشاورزی می باشد و در تمام امور فوق سازمان فائو برنامه دارد و جزو وظایف فائو است.

به گزارش فودنا، رگرولد بودکر در این جلسه ی مشترک ضمن تاکید بر ادامه همکاری های طرفین گفت: پیشنهاد می کنم که فدراسیون طی تفاهم نامه‌ای با سازمان فائو مستقیما امور پیشنهادات ذکر شده‌ی مد نظرشان را دنبال نماید و در مورد تراریخته نیز باید بگویم در حال حاضر سازمان فائو به نتیجه قطعی نرسیده است

 

 محسن نقاشی دبیر اجرایی فدراسیون در این جلسه گفت: از اولین جلسه فدراسیون با فائو شش ماه می گذرد که از نماینده محترم میخواهیم، که زمان‌ها تلف نشود و سریعتر به نتیجه مطلوب نائل آییم.

دبیر اجرایی فدراسیون در ادامه گفت: یکی از اهداف فدراسیون ارتقا و توانمندی صنایع غذایی کشاورزی از طریق آموزش وبروز رسانی زنجیره صنایع غذایی و کشاورزی می باشدو فدراسیون از نماینده محترم تقاضا دارد که سازمان فائو در زمینه آموزش با فدراسیون همکاری نماید.

وی در ادامه افزود: آمار ضایعات کشاورزی ایران قبل از مصرف بنا به آمارهای وزارتخانه‌های ذیربط 30 درصد می‌باشد که با توجه به آنکه ایران یکی از عمده واردکنندگان خوراک دام است سازمان فائو دراین خصوص طرحی را ارائه نمایند. 

نقاشی درباره ی تفاهم همای فدراسیون با سازمان فائو گفت: سازمان فائو در مورد تراریخته اصولا تحقیقاتی و برنامه هایی را دارد که فدراسیون از تحقیقات سازمان بهره‌مند گردد.

 
(سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷) ۱۷:۱۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها