یکشنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۴:۱۸
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۸۴۱۷۲
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایسنا
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

دامداران ورامین گوشت مورد نیاز تهران را با قیمت ثابت برای یک سال تأمین می‌کنند

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دامداران و عشایر شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا می‌توانند گوشت مورد نیاز استان تهران را با قیمت ثابت برای یک سال تأمین کنند، گفت: بیایید و با آنها قرار ببندید، چرا از خارج گوشت وارد می‌کنید؟

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس، ضمن تبریک به رییسی برای انتصاب وی به ریاست قوه قضائیه گفت: راهیابی تیم والیبال شهرداری ورامین را که با اقتدار به فینال لیگ برتر والیبال رسید را به بازیکنان و کسانی که کمک کردند به ویژه تماشاگرانی که همیشه سرمایه اصلی ورزش کشور هستند، تبریک عرض می‌کنم.
وی در تذکری به وزیر راه اظهار کرد: از وزیر راه و شهرسازی چند بار درخواست کردیم از راه‌های شهرستان ما به ویژه جاده ورامین به تهران و قرچک بازدید کند اما این بازدید محقق نشده است.
نقوی‌حسینی تاکید کرد: ما خدمت رییس جمهور، وزیرکشاورزی و وزیر صنعت اعلام می‌کنیم که دامداران و عشایر شهرستان ورامین، قرچک و  پیشوا می‌توانند گوشت مورد نیاز استان تهران را با قیمت ثابت برای یک سال تأمین کنند، بیایید و با آنها قرار ببندید، چرا از خارج گوشت وارد می کنید؟ بارها این موضوع را به استاندار تهران اعلام کردیم که عشایر استان تولید کننده گوشت هستند و برای یک سال گوشت تهران را تامین می‌کنند، چرا اجازه می‌دهید دام‌های آنها از کشور صادر شود؟

(یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷) ۱۴:۱۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها