یکشنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۴:۱۵
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۸۴۱۷۱
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایسنا
سرویس اقتصاد

دولت نظارت ویژه‌ای بر قیمت‌ها و گرانی‌ها داشته باشد

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت در مبارزه با اشرافی‌گری باید خود پیشقدم شود اظهار کرد: تبعیض‌ها مردم را رنج می‌دهد مسئولین باید در تراز مردم زندگی کنند.

سید تقی کبیری نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک به حجت الاسلام رئیسی به مناسبت انتصاب وی به ریاست قوه قضائیه توسط مقام معظم رهبری گفت: امیدوارم اجرای هر چه بیشتر عدالت و مبارزه با فساد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: سال ۹۷ با گرانی‌های افسار گسیخته برای مردم به تلخی گذشت در حالی که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دین خود را به انقلاب نظام شهدا و رهبری ادا کردند، ولی هنوز شرمندگی برای مسئولین باقی است. مسؤولین با مدیریت جهادی در انتهای سال ۹۷ و آغاز سال ۹۸ این تلخی را به کام مردم شیرین کنند.
نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در موضوع حقوق کارکنان دولت آن چه در شأن همکاران بود تصمیم گیری نشد ما به حداقل قانع شدیم. متأسفانه مکاتبات و مصاحبه‌هایی که از سوی دولتمردان مبنی بر این که چه مقدار این موضوع اجرایی می‌شود یا نمی‌شود جای تأسف داشت این به معنی تضعیف جایگاه مجلس است ما اکنون کسانی را داریم که حقوق ۷۰۰ هزار تومانی یا ۵۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند و هنوز برای این افراد تصمیمی نگرفتیم؛ چرا که به عنوان نیروی رسمی کارکن دولت معرفی نشده‌اند و وای به حال آنهایی که همین مقدار حقوق را دریافت نمی‌کنند و بدون شغل هستند. این افراد امیدشان به دولت و مجلس است.
کبیری تاکید کرد: دولت باید جلوی ریخت و پاشها را بگیرد و در مبارزه با اشرافی گری خود پیشقدم شود. تبعیض‌ها مردم را رنج می‌دهد مسئولین خود باید در تراز مردم زندگی کنند. سوء مدیریت کشور را رنج می‌دهد؛ این که می‌گویند از ۴۰ میلیارد دلار ۸ میلیارد دلار برگشته نخورده است جزئی از سوء مدیریت و فساد است. دولت باید در آستانه حلول سال ۹۸ یک نظارت ویژه‌ای بر قیمتها و گرانی‌ها داشته باشد که بیشتر از این کمر مردم زیر این گرانی‌ها خم نشود.

(یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷) ۱۴:۱۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها