سه شنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۰:۳۷
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۸۴۰۴۵
گزارشگر : ۳۶۳۲
mbanews
سرویس شیرینی و شکلات

قند کمتر، کنجد بیشتر در حلوای عقاب

سازمان بهداشت جهانی در بیانیه اخیر خود از برندها خواسته به منظور سلامتی مصرف‌کنندگان شکر را از محصولات کم و یا حذف کنند. برندهای مختلفی نیز در این زمینه تلاش کرده‌اند. این روزها طرح‌های تبلیغاتی برند حلوای عقاب نیز نشان از آن دارد که این برند نیز در حال حذف شکر از محصولاتش است.

به منظور دریافت اطلاعات دقیق‌تر درباره محصولات حلوای عقاب و کمپینی که به همین منظور اکران شده، گفتگویی با سلیمی مدیرمارکتینگ شرکت حلوای عقاب شده که در ادامه می‌خوانید.

حذف شکر از محصولات
سلیمی مدیرمارکتینگ شرکت حلوای عقاب درباره محصولات این شرکت گفت: حلوای عقاب برندیقدیمی با قدمتی بیش از هفتاد ساله است. برندی که سلامتی مصرف‌کنندگان برایش اهمیت بسیاری دارد. پس از بررسی‌های مختلف؛ واحد R&D حلوای عقاب تصمیم گرفت به منظور حفظ سلامتی مصرف کنندگان از شکر موجود در محصولات حلوا کاهش دهد. در راستای این عملکرد، سهم بالایی از شکر در محصولات حذف و جایگزین آن کنجد شد. نزدیک به یکماه است که محصولاتی که از آنها یاد شد، در بازار موجود و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.


برند حلوای عقاب تصمیم گرفت؛ تغییرات ایجاد شده در محصولات را در قالب کمپینی به مخاطبان اطلاع رسانی کند. علاوه براین؛ کمپین مورد نظر می‌توانست نام برند را در ذهن مخاطبان یادآوری کند. کمپین مورد نظر در واپسین روزهای سال اکران شده است. درباره انتخاب این زمان برای اکران کمپین باید بگویم: چهره شهر در روزهای آخر سال تغییر می‌کند. تغییری که باعث زیباتر شدن شهر می‌شود. مخاطبان نیز در این روزها وقت بیشتری را در بیرون از خانه می‌گذارند و مطمئنا تبلیغات محیطی حلوای عقاب نیز بهتر دیده می‌شود.

مدیرمارکتینگ حلوای عقاب درباره شباهت طرح تبلیغاتی کمپین به بازی پک‌من گفت: این شباهت؛ هدف اصلی کمپین نبود اما به مرور در ایده‌پردازی به آن رسیدیم. این شباهتی جالب بودو می‌توانست مخاطب را به سمت طرح جلب کند. هدف ما این بود که سهم کنجد و قند را در محصولات نشان دهیم. کمپین مورد نظر توسط آژانس تبلیغاتی ماوی دیزاین طراحی و اجرا شده است.

حلوا کنجد عقاب
"ارده عسل زعفرانی" محصول جدید حلوای عقاب
سلیمی درباره برخی از محصولات حلوای عقاب که در آنها شکر استفاده نمی‌شود، گفت: برخی از محصولات حلوای عقاب از ابتدای تولید هیچ شکری در آنها بکار نمی‌رود. برای مثال: کنجدعسلی، سس کنجد، ارده جزئ محصولاتی هستند که در آنها شکر بکار نمی‌رود. همچنین برند حلوای عقاب به زودی محصول جدیدی را با نام "ارده عسل زعفرانی" به بازار معرفی خواهد کرد.این محصول جذاب در آینده‌ی نزدیک در اختیار مخاطبان قرار خواهد کرد.

در پایان باید بگویم: حلوای عقاب از ابتدا کنجد را به عنوان مهم‌ترین ماده اولیه‌ی محصولات خود مورد استفاده قرارداده است. این برند، همواره در تلاش است که محصولات سالمی را تولید و عرضه کند. در ادامه مسیر نیز برند در تلاش است، اسنک‌هایی را با کنجد تولید کند و به عنوان میان وعده به بازار عرضه کند. در شرایط حال حاضر حلوای عقاب از استراتژی‌هایی مانند کاهش وزن محصول و یا کاهش کیفیت محصول استفاده نکرده و مانند قبل محصولات را با کیفیت خوب به بازار ارائه می‌دهد. کیفیتی که باعث ماندگار مصرف کنندگان در کنار برند حلوای عقاب شده است.
(سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷) ۱۰:۳۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها