سه شنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ / ۰۷:۳۵
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۸۴۰۲۵
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

افزایش قیمت نان فانتزی تا پایان سال نداریم/ قیمت های سال ۹۸ مشخص نیست

رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی حجیم و نیمه حجیم گفت: تا پایان سال افزایش قیمتی برای نان‌های فانتزی نداریم.

محمد جواد کرمی رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی حجیم و نیمه حجیم درباره وضع نان‌های فانتزی در بازار گفت: تا پایان سال افزایش قیمتی برای نان‌های فانتزی نداریم.
وی با اشاره به اینکه قیمت آرد و گندم امسال، ثابت مانده است تصریح کرد:  مولفه‌های تولید افزایش نرخ داشته است، اما از نانوایان درخواست کردیم تا پایان سال افزایش نرخی برای نان‌های خود نداشته باشند.
به گفته کرمی، نمی‌توان افزایش قیمت نان را در سال ۹۸ پیش بینی کرد.
رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی حجیم و نیمه حجیم بیان کرد: از مردم درخواست می‌شود اگر تخلفی را در نانوایی مشاهده کردند با شماره ۷۷۱۹۴۰۲۸-۹ واحد بازرسی اتحادیه نان‌های حجیم تماس بگیرند.
کرمی با اشاره به اینکه نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم یکی از پرطرفدارترین نان‌ها به حساب می‌آید اظهار کرد: با رشد زندگی شهرنشینی در ایران، تولید و مصرف این نان‌ها در کشور رونق گرفته و عرضه آن‌ افزایش یافته است.
کرمی با اشاره به اینکه نانوایان همیشه شرایط مردم را درک کردند و به سود کم قانع بودند، اظهار کرد: در شرایطی که امکان افزایش قیمت نان وجود ندارد، از حاکمیت انتظار می‌رود که برای جبران بخشی از زیان نانوایان به طور مستقیم یارانه به واحد‌های نانوایی اختصاص دهد.
وی افزود: نان ساندویچی، باگت، تست و بربری نمونه‌ای از آن نان‌هایی است که قیمت آنها از طرف اتحادیه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.
رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی حجیم و نیمه حجیم گفت: معافیت واحد‌های نانوایی از پرداخت هزینه‌های آب، برق، گاز و بیمه و توزیع آرد با قیمت ارزانتر راه حل مناسبی برای جبران هزینه نانوایان به شمار می‌رود.

(سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷) ۰۷:۳۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها