دوشنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۶:۱۸
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۸۴۰۱۷
گزارشگر : ۳۵۱۶
ایرنا
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی
معاون وزیرصنعت:

شکر به اندازه کافی به استانها اختصاص یافت

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت از اختصاص شکر به اندازه کافی برای همه استانها خبر داد و افزود: این مهم براساس اعلام وزارت جهادکشاورزی و شرکت بازرگانی دولتی ایران محقق شده است.

«عباس تابش» اضافه کرد: طرح ویژه نظارت بر بازار آغاز شده و چنانچه استان ها به شکر مازاد نیاز داشته باشند، شرکت بازرگانی دولتی ایران و وزارت جهاد کشاورزی آمادگی تخصیص مجدد دارند.
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، خواستار آن شد تا استانداران به عنوان مسئولان تنظیم بازار نسبت به جذب شکر و نظارت بر توزیع این کالا، به صدور دستور لازم بپردازند.
وی اظهار داشت: توزیع شکر از هفته گذشته آغاز شده و برای همه صنوف، صنعت و خانوار تامین شده است؛ همچنین هیچ محدودیتی در عرضه شکر با قیمت مصوب وجود ندارد.
به گفته این مقام مسئول، گشت های مشترک بازرسی و گشت های نظارتی، موجودی کالاهای اساسی در انبارهای اصناف را نیز کنترل می کنند و کالاهایی که برای توزیع پایان سال تخصیص داده شده به هیچ عنوان نباید در انبارها باقی بماند.
 
** جریمه 1.5 میلیارد تومانی یک مرغدار در سمنان
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان درباره عرضه مرغ با نرخ مصوب تنظیم بازار به قیمت هرکیلو گرم 11 هزار و 500 تومان نیز گفت: این قیمت مورد توافق وزارت صنعت، جهاد کشارزی و بخش خصوصی است.
وی اظهار داشت: فرایند کنترل در کل استان ها، از مرغداری ها آغاز و تا سطح عرضه ادامه دارد و هر عاملی که قیمت مصوب را رعایت نکرده باشد، تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.
تابش از تشکیل پرونده تخلف یک مرغداری در استان سمنان به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان خبر داد.
وی تاکید کرد: عرضه سیب و پرتقال به اندازه کافی در همه استانها انجام شده و ممنوعیت صادرات آنها، زمینه برای عرضه در بازار شب عید فراهم ساخته است.
معاون وزیر صنعت خاطرنشان کرد: مطابق برنامه، گوشت قرمز نیز به اندازه کافی تامین می شود و سیاست گذاری ها برای ادامه استفاده جامعه هدف از این کالا انجام شده است.
 
(دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷) ۱۶:۱۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها