شنبه / ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۳:۲۸
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۸۳۹۴۷
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس اقتصاد

۱۳۳۰ نفر در انتخابات اتاق بازرگانی شرکت کردند

بهادرانی گفت: تا کنون ۱۳۳۰ نفر با نظم و آرامش در انتخابات شرکت کرده اند که پیش بینی می‌کنیم این تعداد در ساعت آینده افزایش یابد.

ابراهیم بهادرانی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران در حاشیه نهمین انتخابات اتاق بازرگانی تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا کنون ۱۳۳۰ نفر با نظم و آرامش در انتخابات شرکت کرده اند و با مشکلی مواجه نبوده ایم.
وی درباره نداشتن کارت بازرگانی برخی افراد از جمله مسعود خوانساری بیان کرد: مطابق ماده ۱۳۶ قانون تجارت افرادی که انتخاب می‌شوند برای دو سال انتخاب می‌شوند و پس از دو سال باید مجمع برگزار شده و مدیر عامل تعیین شود، اما بر اساس قانون تجارت تا زمانی که این اقدام صورت نگیرد این افراد اختیار شرکت را بر عهده دارند و این امر برای آقای خوانساری هم صدق می‌کند. نظر هیئت نظارت هم این است. نه تنها آقای خوانساری بلکه شرکت‌هایی که این ویژگی‌ها را دارند، همچنان مسئول اند.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران ضمن تکذیب عدم فعالیت شرکت مسعود خوانساری گفت: از نظر ما شرکتی که اظهار نامه امضا می‌کند همچنان پابرجاست مگر آنکه خود انحلالش را اعلام کند. این شرکت هر سال اظهار نامه داده و آقای خوانساری هم به عنوان مدیر عامل، این اظهار نامه را امضا کرده است.

(شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷) ۱۳:۲۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها