شنبه / ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۱:۵۰
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۸۳۹۳۹
گزارشگر : ۳۶۳۲
اتاق تهران
سرویس اقتصاد
خبر در حال تکمیل ...

لحظه به لحظه با انتخابات اتاق بازرگانی /تعداد رای دهندگان به 2283 نفر رسید

تا ساعت 14 تعداد 1330 نفر در انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران شرکت کرده اند.

به گفته ابراهیم بهادرانی، رییس هیات نظارت برانتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تعداد مشارکت کنندگان در نهمین دوره انتخابات اتاق تهران تا ساعت 2:30دقیقه بعدازظهر به 2283 نفر رسیده است.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، بهادرانی با اعلام این خبر گفت:«انتظار می رود که تعداد رای  دهندگان تا پایان وقت رای  گیری به بیش از 4 هزار نفر برسد و رکورد مشارکت در هشتمین دوره انتخابات اتاق تهران را بشکند.»

او گفت که در دوره قبل3350 نفر از اعضای اتاق تهران در انتخابات شرکت کردند.


بهادرانی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 14هزار و 900 نفر از اعضای اتاق تهران قادر به مشارکت در نهمین دوره انتخابات اتاق هستند، افزود: 274 نفر از اعضای اتاق تهران با حضور در محل هتل لاله اقدام به رای دهی کرده اند.

او ادامه داد: پس از  اعلام  انصراف تعدادی از نامزدها اکنون 150 نفر به عنوان نامزد نهایی این دوره از انتخابات شناخته می شوند و بر اساس بررسی اتاق ایران،  14 هزار و 900 نفر از اعضای اتاق تهران می توانند رای  دهند. در واقع نام 150 کاندیدا در دستگاه های رای گیری ثبت شده و رای دهندگان و دارندگان کارت بازرگانی و عضویت می توانند رای خود را به نام آنها اعلام کنند.

بهادرانی با بیان اینکه برخورداری از کارت بازرگانی به مدت 12 ماه مستمر و کارت عضویت به مدت 18 ماه مستمر به عنوان شرایط  رای دهندگان تعیین شده است، ادامه داد: آن دسته از اعضای اتاق تهران که کارت عضویت و بازرگانی آنها از این نظر دارای ایراد است و کسانی که  دارای کارت هستند اما کارتشان به دلیل عدم پرداخت بدهی مالیاتی و بیمه ای تمدید نشده، نمی توانند در این انتخابات مشارکت داشته باشند.

نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی  در محل هتل لاله تهران در حال برگزاری است. این انتخابات تا ساعت 18 ادامه دارد.

 

 

هیات نظارت بر انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، در پنجمین اطلاعیه خود با مساله امکان استعلام واجد شرایط بودن کارت‌های بازرگانی و عضویت برای انتخابات پرداخت.

در اطلاعیه شماره 5 هیات نظارت بر انتخابات اتاق تهران آمده است:

با توجه به شرایط کارت‌های بازرگانی و عضویت اعم از حقوقی و حقیقی برای حضور در انتخابات، انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های سراسر کشور سامانه‌ای را فعال کرده است که تمامی اعضای محترم اتاق تهران می‌توانند واجد شرایط بودن کارت خود برای حضور در انتخابات را از این طریق استعلام بگیرند.

تمامی اعضا می‌توانند با وارد کردن شماره کارت بازرگانی یا عضویت خود در این سامانه (اینجا را کلیک کنید) استعلام کنند که آیا مجاز به رأی‌دهی در انتخابات یازدهم اسفند ماه 97 هستند یا خیر. هم‌چنین در صورتی که احدی از اعضا نسبت به نتیجه استعلام اعتراض داشته باشد می‌تواند از طریق همین سامانه «فرم درخواست بررسی مجدد» را پر کند تا در اسرع وقت به اعتراض او رسیدگی شود. تاکید می‌شود که اعتراضات در روز انتخابات قابل بررسی و رسیدگی نیست.

 هم‌چنین در این سامانه فیلم‌های آموزشی از نحوه رأی‌دهی با ماشین‌های مکانیزه روز انتخابات قرار داده شده است که می‌تواند مورد استفاده رأی‌دهندگان قرار گیرد.

لازم به ذکر است انجام این فرآیند و اطلاع از واجد شرایط بودن کارت، فرآیند رأی‌گیری در روز انتخابات را برای فعالان اقتصادی و اعضای اتاق تهران تسهیل می‌کند.

سامانه استعلام

(شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷) ۱۱:۵۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها