جمعه / ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۳:۰۴
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۸۳۹۱۴
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایسنا
سرویس اقتصاد

مشکلات مدیریتی و سرمایه در گردش، موانع پیش روی واحدهای صنعتی

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مشکلات مدیریتی و سرمایه در گردش از عمده ترین موانع پیش روی فعالیت واحدهای صنعتی است.

رضا رحمانی در کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در گچساران افزود: ارائه کمک‌های موردی در شهرک‌های صنعتی مناطق محروم راهکاری برای توسعه صنعت در این مناطق است.
وی بیان کرد: مشکلات مدیریتی و سرمایه در گردش از عمده‌ترین موانع پیش روی فعالیت واحدهای صنعتی است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: امروزه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا در حال جنگ اقتصادی با کشور هستند.
رحمانی عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای طبیعت خوب و زیرساخت‌های مناسب برای سرمایه گذاری است. وی گفت: در حال حاضر توجه دولت به واحدهای تولیدی استان‌های کمتر توسعه یافته است.
وزیر صمت بیان کرد: کسانی که بتوانند معادن کوچک را فعال کرده و در آنها سرمایه گذاری کنند ما با آنها قرارداد جهت خرید محصول به صورت بلند مدت منعقد خواهیم کرد.
وی افزود: باید در استان کهگیلویه و بویراحمد ستاد سرمایه گذاری را فعال کنید و اقداماتی انجام دهید تا مردم تشویق به آمدن و سرمایه گذاری در استان شوند. علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویر احمد نیز در این جلسه ادامه داد: مشکلات موجود در صنعت استان یک بخش آن به زیرساخت‌های ضعیف باز می‌گردد.
وی بیان کرد: استان نیاز به توجه ویژه دارد. احمدی اضافه کرد: کهگیلویه و بویراحمد سرزمینی کشاورزی است که زیر ساخت‌های صنعتی به شکل قوی شکل نگرفته است و نیاز به توجه ویژه ای دارد و باید نقاط قوت و ضعف آن بررسی شود.

(جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷) ۱۳:۰۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها