جمعه / ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ / ۰۰:۴۹
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۸۳۹۰۵
گزارشگر : ۳۵۱۴
فودنا
سرویس فرآورده های لبنی
برای دومین بار متوالی،

پگاه بعنوان نام و نشان‌ملی و برند برتر ملی انتخاب شد

برند پگاه بعنوان مسئول حفظ و صیانت از برندهای ملی، عنوان نشان یا برند ملی را از آن خود کرد و لوح تندیس را از وزیر صنعت، معدن تجارت دریافت کرد.

به گزارش فودنا و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات صنایع شیر ایران، برند پگاه باستناد مطالعات و بررسی‌های وسیعی که توسط سازمان توسعه تجارت (وزارت صنعت، معدن، تجارت) به‌عنوان مسئول حفظ و صیانت از برندهای ملی صورت گرفت، عنوان نشان یا برند ملی را از آن خود کرد و لوح تندیس را از رحمانی - وزیر صنعت، معدن تجارت -  دریافت کرد.
 در ابتدای مراسم رحمانی پیام رئیس جمهور را قرائت و سپس  برنامه‌های دولت و وزارت صمت برای حمایت از برندهای ایرانی در سطح کشور و در سطح فراملی و بین‌المللی را تشریح کرد.
در پایان ، مراسم تقدیر از برندها برگزار انجام شد و حدود ۳۴ برند از دستان وزیر تقدیر شدند، در این برنامه تعدادی از چهره‌های هنری حضور داشتند. از جمله برندهایی که تقدیر شدند می‌توان به سحرخیز، چای گلستان، الوان، نامی‌نو، مای، مینو، میهن، مادر و نفت بهران اشاره کرد که در این مراسم شرکت پگاه‌فارس به نمایندگی از گروه پگاه در ارزیابی شرکت لوح و تندیس را دریافت کرد.
(جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷) ۰۰:۴۹



پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید