چهارشنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۲:۰۲
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۸۳۸۸۹
گزارشگر : ۳۵۱۶
ایسنا
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

از ترخیص 154 کانتینر گوشت تا عرضه 60 کانتینر گوشت دیگر به بازار

‌دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس از ترخیص 154 کانتینر گوشت دپو شده از گمرگ شهید رجایی به صورت قطعی خبر داد و اظهار کرد: با تدابیر اتخاذ شده 60 کانتینر گوشت دیگر طی هفته آینده به بازار مصرف عرضه خواهد شد.

 ‌ابوالفتح ابوالهادی در تشریح آخرین اقدامات انجام شده به منظور تعیین تکلیف کانتینرهای گوشت دپو شده در گمرگ بندر شهید رجایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا این لحظه از تعداد 619 کانتینر گوشت مزبور، تعداد 154 کانتینر به صورت قطعی توسط مالکین ترخیص شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: پس از طی روند تحقیقات و بررسی اسناد و مدارک موجود و با شناسایی تعداد 60 کانتینر گوشت دیگر نیز در نتیجه اتخاذ تدابیر لازم و پس از نمونه برداری توسط اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، مقرر شده این محموله عظیم گوشت تا هفته آینده به بازار مصرف عرضه و در چرخه توزیع قرار گیرد.
 
ابوالهادی اضافه کرد: با اقدامات انجام شده، تعداد 250 کانتینر گوشت به گمرگ وارد شده است که علیرغم خروج کانتینرهای گوشت هم اکنون تعداد 815 کانتینر گوشت در اسکله بندر شهید رجایی بندرعباس موجود است و روند واردات گوشت همچنان ادامه دارد.
 
دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس در پایان تصریح کرد: تعداد 111 کانتینر گوشت نیز توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان شناسایی و به صاحبان کالا جهت انجام تشریفات ترخیص ابلاغ و اعلام رسمی شده است که ظرف مهلت مقرر نسبت به ترخیص آن اقدام کنند.
(چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷) ۱۲:۰۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها