چهارشنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۱:۵۹
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۸۳۸۸۵
گزارشگر : ۳۶۳۲
کسب و کار نیوز
سرویس سرویس عمومی

برنج، روغن، شکر و تخم مرغ در نمایشگاه‌ بهاره عرضه می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به عرضه برنج، روغن، شکر و تخم مرغ در نمایشگاه‌های بهاره گفت: قیمت این کالاها بر اساس قیمت مصوب شرکت بازرگانی و شرکت پشتیبانی امور دام خواهد بود.

یدالله صادقی در مورد چگونگی برگزاری نمایشگاه‌های بهاره گفت: امسال نمایشگاه بهاره در سه نقطه تهران، فرهنگسرای خاوران، بوستان ولایت و مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران  اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در شهرستان‌ها براساس مصلحت و با تایید فرماندار و هماهنگی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آن استان و اتاق اصناف انجام خواهد شد. صادقی با بیان اینکه معمولا اجناس عرضه شده در نمایشگاه بهاره تقریبا با ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود، گفت: کیف، کفش، پوشاک، مواد خوراکی شامل تنقلات، شیرینی، خشکبار، آجیل از جمله کالاهایی است که در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود که ممکن است، میزان تخفیف در این کالاها متفاوت باشد.

وی همچنین از عرضه برنج، روغن، شکر و تخم‌مرغ براساس قیمت‌های مصوب شرکت بازرگانی و شرکت پشتیبانی امور دام در این نمایشگاه‌ها خبرداد و گفت: ناظران و بازرسان سازمان صنعت و اتاق اصناف در طول مدت برگزاری نمایشگاه بر قیمت‌ها و کیفیت عرضه کالاها نظارت خواهند داشت.رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: کلیه کالاهای عرضه شده در نمایشگاه‌های بهاره کالای ایرانی خواهد بود.وی گفت: زمان برگزاری نمایشگاه‌های بهاره از ۱۵ اسفند تا ۲۴ اسفند به مدت ۱۰ روز خواهد بود.

(چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷) ۱۱:۵۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها