چهارشنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۱:۵۶
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۸۳۸۸۳
گزارشگر : ۳۵۱۶
باشگاه خبرنگاران جوان
سرویس رستوران ها و کافه

رستوران‌ها تا پایان سال افزایش قیمت ندارند/ گوشت دولتی به زودی عرضه می‌شود

رئیس اتحادیه صنف چلوکباب و چلوخورش گفت: باتوجه به ایام پایانی سال، رستوران‌ها افزایش قیمتی برای چلوکباب و چلوخورش ندارند.

علی‌اکبر نریمانی رئیس اتحادیه صنف چلوکباب و چلوخورش ، درباره بازار چلوکباب گفت: باتوجه به ایام پایانی سال، رستوران‌ها افزایش قیمتی برای چلوکباب و چلوخورش ندارند.
 
وی با اشاره به اینکه گوشت دولتی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به رستوران چلوکباب‌ها حواله می‌شود، اظهار کرد: به احتمال زیاد عرضه گوشت دولتی در دو روز آینده به رستوران چلوکباب‌ها داده می‌شود.
 
توریست‌ها در ایران فقط چلوکباب را می‌شناسند! 
 
نریمانی با بیان اینکه قیمت‌ها در چلوکبابی‌ها متفاوت است، تصریح کرد: باتوجه به آنکه مکان رستوران و همچنین سرویس دهی آنها به مشتری متفاوت است، نمی‌توان قیمت مشخصی را برای چلوکباب متذکر شد.
 
به گفته رئیس اتحادیه صنف چلوکباب و چلوخورش، امیدواریم که ساماندهی در این بازار صورت گیرد.
 
نریمانی با بیان اینکه اکنون اصناف، اماکن، تعزیرات و همچنین وزارت بهداشت در شناسایی و برخورد با واحد‌های متخلف تلاش بسیار دارند، اظهار کرد: با وجود تمام نظارت‌ها متأسفانه مردم استقبال خوبی از این واحد‌ها دارند و به همین دلیل واحد‌های غیر بهداشتی و غیرمجاز مانند قارچ سبز می‌شوند.
 
وی بیان کرد: زمانی که مردم نسبت به تهیه غذای ارزان‌قیمت اقدام می‌کنند، باید به کیفیت آن توجه داشته باشند، چرا که سلامت آنها در معرض خطر قرار می‌گیرد. اینکه کنجاله سویا و نشاسته با یکدیگر مخلوط می‌شود و به عنوان کباب به دست مردم می‌رسد، موضوع عجیبی است، چرا که اصل کباب به منبع گوشتی آن است حال ممکن است برای تهیه در منزل افرادی که مشکلات خاص دارند و نباید گوشت قرمز بخورند، راهکار‌هایی مورد توجه قرار گیرد، اما به هر حال در صنف ما هیچ گاه چنین اتفاقاتی رخ نمی‌دهد.
 
رئیس اتحادیه صنف چلوکباب و چلوخورش در پایان گفت: در ماه‌های اخیر قیمت مواد اولیه افزایش چشمگیری داشته و همین امر علاوه بر کاهش مشتریان رستوران‌ها، باعث مشکلاتی برای همکاران ما در این صنف شده است.
(چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷) ۱۱:۵۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها