چهارشنبه / ۱ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۲:۴۹
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۸۳۶۷۰
گزارشگر : ۳۶۳۲
mbanews
سرویس کسب و کار، برندینگ

دستمال عاشقانه کوکاکولا دردسر زا شد

تصور کنید که در حال رسیدگی به امور تجاری خود در طول پرواز ناگهان ناخواسته با فردی مواجه می شوید که شماره تلفنش را به شما می دهد. شاید با خود بگویید که این یک ترفند شیرین قدیمی است اما برخی بر خلاف آن فکر می کنند.

در تلاش برای خلق داستان های عاشقانه واقعی درست از میان یک کمدی رمانتیک، کوکاکولا با همکاری Delta AirLines دستمال کاغذی هایی را به مسافران می دادند که آن ها را متقاعد می کرد تا شماره تلفن هایشان را با غریبه ها به اشتراک بگذارند.

این دستمال کاغذی ها، حاصل همکاری Diet Coke و Delta AirLines با دستور العمل هایی نظیر این مورد همراه بودند: کمی حس و حال بچه مدرسه ای های قدیمی را پیدا کنید. شماره تلفن خود را بر روی این دستمال کاغذی بنویسید و آن را به همراه و همسفر خود بدهید. شما هرگز نمی دانید شماره تلفنتان به دست چه کسی می رسد. شما در هواپیمایی پر از آدم های جذاب هستید و البته شما هرگز نمی دانید که شماره تلفنتان به دست چه کسی می افتد.
کوکا کولا

متاسفانه، در این مورد خاص عشق در هواپیما یافت نمی شد چون مسافران فکر می کردند که دستمال ها صرفا وحشتناک و تهدید کننده هستند.

یکی از کاربران توییتر به نام "ducksauz" پس از به اشتراک گذاری تصاویر این دستمال ها نوشت: این دستمال ها وحشتناک و تهدید آمیز هستند. مطمئن باشید که هیچ کس علاقمند به دریافت شماره تلفن های ناخواسته با هدف یادآوری روز های خوش قدیمی نیست و تمایلی ندارد که شماره تلفن یک همسفر چند ساعته را با خود داشته باشد. این حرکت خوب به نظر نمی رسد.

کوکا کولا
یک نفر موسوم به "ام جی جو" این تاکتیک بازاریابی را یک شوخی احمقانه، نامناسب یا با وجود یک سری اصطلاحات مشابه موجب سوء تفاهم دانست.

هردو برند از آن زمان تاکنون بابت ایجاد حس ناراحتی در مسافران با راه اندازی این کمپین عذرخواهی کرده اند.

کوکاکولا در گفتگو با وبسایت خبری "Atlanta Business Chronicle" از همه افرادی که احتمالا رنجیده اند، عذرخواهی کرد. این شرکت با همکاری شرکای خود در Delta شروع به حذف این دستمال کاغذی ها در ماه گذشته و جای آن ها را با دیگر دیزاین ها پر کرد.

در بیانیه Delta AirLines این طور آمده است: ما به خاطر این موضوع متاسفیم و شروع به برداشتن دستمال های کاغذی از هواپیمای خود در ماه ژانویه کردیم.

(چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷) ۱۲:۴۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها