دوشنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ / ۰۹:۱۲
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۸۳۵۸۹
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

قیمت خرید تضمینی گندم ۱۰۰ تومان دیگر افزایش پیدا کرد

وزیر جهاد کشاورزی گفت:مجلس شورای اسلامی از محل افزایش قیمت آرد مورد مصرف آزاد پزی‌ها، صنوف و صنایع قیمت خرید تضمینی گندم را ۱۰۰تومان افزایش داده است.

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی  در خصوص احتمال افزایش قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی 97-98، گفت: دولت بعد از گذشت چند مرحله قیمت خرید تضمینی گندم را به میزان یک هزار 600تومان تصویب کرد.
 
قیمت خرید تضمینی گندم به یک هزار و 700تومان افزایش پیدا می‌کند
 
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی از محل افزایش قیمت آرد مورد مصرف آزاد پزی‌ها، صنوف و صنایع قیمت خرید تضمینی گندم را افزایش داده است، تصریح کرد: میزان افزایش قیمت خرید تضمینی گندم توسط مجلس شورای اسلامی 100تومان برای هر کیلو گرم است، با این تصمیم قیمت خرید تضمینی گندم به یک هزار و 700تومان افزایش پیدا می‌کند.
 
وی  در پایان، خاطر نشان کرد: بر اساس تصمیمات اخذ شده سال آینده هر کیلوگرم گندم با قیمت تضمینی یک هزار 700تومان خریداری می‌شود.
 
گفتنی است قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی 97-98 توسط دولت با دو ماه تاخیر یک هزار و چهارصد و هفتاد تومان اعلام کرد، این قیمت در مقایسه با سال گذشته خود 13 درصد افزایش داد اما میزان افزایش آن برای کشاورزان با توجه به نرخ تورم راضی کننده نبود.
 
لازم به ذکر است پس از اعمال فشارهای وارده از سوی کشاورزان،نمایندگان مجلس و برخی نهادهای حوزه تولید گندم توسط رئیس جمهور قیمت خرید تضمینی افزایش پیدا کرد و مقرر شد هر کیلوگرم گندم به قیمت یک هزار و 600تومان از گندم‌کاران خریداری شود.
(دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷) ۰۹:۱۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها