یکشنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ / ۲۲:۲۳
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۸۳۵۸۴
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایسنا
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

راهکار وزیر جهاد کشاورزی برای کنترل قیمت گوشت

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت که وزیر جهاد کشاورزی راهکار متعادل سازی قیمت گوشت را واردات بیشتر گوشت می‌داند.

مهرداد لاهوتی با اشاره به نشست صبح امروز فراکسیون مستقلین با وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: آقای حجتی در این جلسه گفت که وزارت جهاد کشاورزی تلاش می‌کند اعتراضات مربوط به نرخ خرید تضمینی گندم را حل و فصل کند. ایشان همچنین گفت که ۳۵۰ هزار پرونده کشاورزان برای بخشش جریمه و سودهای وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان آنها هنوز باقی مانده است.

لاهوتی یادآور شد: آقای حجتی همچنین عنوان کردند که کل نیاز ما برای پرداخت خسارات کشاورزان ۶ تا ۷ هزار میلیارد تومان است که دو هزار میلیارد تومان به این منظور اختصاص یافته و با این مبلغ ۵۶۰ هزار پرونده بسته شده است.

لاهوتی در ادامه اضافه کرد: آقای حجتی همچنین در مورد گوشت هم نظرشان این بود که واردات گوشت در حال حاضر به اندازه نیاز نیست. ایشان گفت تلاش می‌کنیم شرایطی را فراهم می‌کنیم که عرضه بیش از تقاضا باشد در حالی که اکنون تقاضا بیش از عرضه است اما اگر تعادل بین عرضه و تقاضا برقرار شود قیمت‌ها حالت منطقی به خود می‌گیرد. لذا برای یک مرحله هم که شده باید واردات بیشتر داشته باشیم تا عرضه بیشتر شود و قیمت‌ها کنترل شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلین اضافه کرد: وزیر جهاد کشاورزی همچنین عنوان کرد که در حال حاضر متولی حوزه‌ آب وزارت نیرو است و همین مدیریت دوگانه نابسامانی‌هایی را ایجاد می‌کند که باید در این باره تناسبی برقرار شود.


(یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷) ۲۲:۲۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها