جمعه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۵:۵۴
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۸۳۵۱۳
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایلنا
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

فقط 1073 دام از فرودگاه امام وارد شده است/ بقیه دام‌ها، احتمالا از سایر مبادی اضافه شده‌اند

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام درباره اختلاف آمار دو نهاد درباره ورود دام زنده از فرودگاه امام گفت: احتمالا وزارت جهاد کشاورزی و شرکت امور پشتیبانی دام با احتساب ورود دام از سایر مبادی این آمار را اعلام کرده‌اند و همان 1073 دام از فرودگاه امام وارد شده است.

علی رستمی درباره اختلاف آمار شرکت شهر فرودگاهی امام و شرکت امور پشتیبانی دام در ورود دام های زنده از فرودگاه امام گفت: متولی این موضوع وزارت جهاد کشاورزی است و بهتر است که این نهاد در این باره پاسخ دهد اما آماری که از تعداد ورود دام زنده از سوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی اعلام شد، صحیح است و 1073 راس گوسفند از این مبدأ وارد شد.
وی افزود: احتمالا وزارت جهاد کشاورزی  و شرکت امور پشتیبانی دام با احتساب ورود دام از سایر مبادی این آمار را اعلام کرده است و همان 1073 دام از فرودگاه امام وارد شده است.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام همچنین درباره زمان افتتاح ترمینال سلام گفت: در روزهای آینده جلساتی برگزار خواهد شد تا برای تعیین زمان دقیق ترمینال سلام به جمع بندی برسیم و هنوز مشخص نیست که می‌توان از این ترمینال جدید برای انجام سفرهای نوروزی استفاده کرد.
رستمی با بیان اینکه تست سرد در ترمینال سلام در حال انجام است، گفت: پس از انجام تست سرد، عملیات تست گرم آغاز خواهد شد تا این مجموعه آماده افتتاح شود.
وی تاکید کرد: همزمان با افتتاح ترمینال سلام برخی از پروازهای داخلی به این ترمینال منتقل خواهد شد.

(جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷) ۱۵:۵۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها