جمعه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۵:۴۸
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۸۳۵۱۰
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایلنا
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

قیمت مرغ در ایام پایانی سال نوسانی نخواهد داشت

یوسفی گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۹ هزار و ۷۰۰ و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها ۱۴ تا ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان است.

محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی از افزایش ۲۰۰ تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۹ هزار و ۷۰۰ و مرغ آماده به طبخ میدان بهمن ۱۳ هزار و ۵۰۰ و خرده فروشی ۱۴ تا ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان است.
وی ازدیاد تقاضا در ایام پایانی هفته را دلیل اصلی افزایش قیمت مرغ در بازار اعلام کرد و افزود: با توجه به توزیع مناسب مرغ منجمد و گرم با نرخ مصوب در میادین میوه و تره بار و اصناف منتخب پیش بینی می‌شود که قیمت مرغ برای ایام شب عید نوسان چندانی نداشته باشد.
یوسفی نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری را ۹ هزار و ۵۰۰ و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها را ۱۳ تا ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به اینکه نرخ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومانی برای فروش هر کیلو مرغ در خرده فروشی‌ها منطقی نیست، بیان کرد: با توجه به افزایش نرخ نهاده‌های دامی، اعلام نرخ مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومانی برای فروش هر کیلو مرغ از سوی ستاد تنظیم بازار به زیان مرغداران تمام می‌شود.
به گفته این مقام مسئول، از زمانیکه وزیر جهاد کشاورزی نرخ مصوب هر کیلو مرغ در خرده فروشی‌ها را ۱۰ هزار تومان اعلام کرد، پشتیبانی امور دام نرخ نهاده‌های دامی را ۲۵ درصد افزایش داد.
وی با اشاره به اینکه نهاده‌های دامی در بازار همچنان دو نرخی است، اظهار کرد: هم اکنون هر کیلو ذرت با نرخ یک هزار و ۶۰۰ تا یک هزار و ۷۰۰ و کنجاله سویا ۳ هزار و ۹۰۰ تا ۴ هزار تومان در بازار آزاد عرضه می‌شود که با نرخ مصوب خود فاصله معناداری دارد.
یوسفی در پایان با اشاره به اینکه کمبودی در توزیع مرغ شب عید وجود ندارد، تصریح کرد: با توجه به آنکه ۱۲۰ تا ۱۲۵ میلیون قطعه برای ایام پایانی سال جوجه ریزی شده که شب عید به بازار عرضه می‌شود، از این رو نوسان چندانی نخواهیم داشت.

(جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷) ۱۵:۴۸
یک ایرانی اصیل
۱۳۹۷/۱۱/۲۷ Iran
0
0
0

آقا هر دفعه ی مسیول وعده و وعید داد دقیقا عکس ائون قولهای داده شده اتفاق افتاد..مسئولین لطفا روزه سکوت بگیرند مملکت توسط خود مردم بهتر اداره میشه...آخه مرغ 6 تومنی رسیده به 15 تومن بعد آقایون میگن نوسان چندانی نخواهیم داشت.... هیچ کسی به فکر این مردم بی پناه نیست.. دو تا مرغ میخریم 70 هزار تومن...یک کیلو گوشت قرمز 100 هزار تومن.. بابا مگه ی کارمند عادی و یا یک کارگر چقدر درآمد دارد؟ ما که دیگر ناامید شدیم...ظاهرا مسیولین فقط با شعاردرمانی قصد اداره مملکت و دارند که دیگر جواب نمی دهد...


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها