دوشنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۷ / ۲۱:۳۰
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۸۳۴۲۴
گزارشگر : ۳۵۱۴
فودنا
سرویس شیرینی و شکلات
مدیر عامل مجموعه ویفرهای "تادیندا":

تعهدات ارزی، شرایط مناسب را برای صادرات از بین برد

میراحمد مهدوی اقدم مدیر عامل مجموعه تادیندا به خبرنگار نشریه شهد گفت: سال 97 از نظر صنعتی سالی بسیار ضعیف بود، در ضمن اینکه اوایل که نوسان ارزی بوجود آمد بطور موقت وضعیت صادرات خوب شد ولی الان با توجه به تعهدات ارزی، شرایط برای تولیدکننده خوب نیست و فقط دلال می تواند در زمینه صادرات فعالیت کند، زیرا توان تعهد ارزی برای ما وجود ندارد.

مجموعه‌ی ما با 35 درصد ظرفیت تولید در حال فعالیت است و اکنون 15 نفر اشتغال مستقیم دارد که در صورتیکه شرایط برای صنعت مناسب باشد توان حداقل 100 نفر شاغل را در مجموعه تولیدی مان داریم.
مدیر عامل شرکت تادیندا در ادامه نسبت به عملکرد اتاق های بازرگانی گفت: اتاق های بازرگانی می‌توانند نقش پررنگی در رشد صنعت داشته باشند ولی احساس می شود با توجه به وابستگی های بیشتر به طرف دولت اقدامات تاثیرگذری را برای رشد تجاری ایفا نمی کنند
مهدوی اقدم در ادامه نسبت به شرایط تجاری و طرح کانال مالی اروپا برای ایران افزود: هر گونه ارتباط مالی که به تبادل مالی ایران با دیگر کشورها از جمله اروپا منتهی شود مفید است.
مجموعه تادیندا، تولید کننده انواع ویفر در طعم‌های موز، پرتقال، نارگیل، توت فرنگی، وانیل، کاکائو، فندق و شیری کاکائو است.
(دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷) ۲۱:۳۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها