جمعه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۰:۲۹
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۸۳۱۷۹
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایرنا
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

صادرات 50 میلیون عدد تخم مرغ از جمهوری آذربایجان به ایران آغاز شد

نعمت باباشف رییس واحد مرغداری ' حاجی قابول ' جمهوری آذربایجان گفت: این واحد تولیدی 50 میلیون عدد تخم مرغ به جمهوری اسلامی ایران صادر خواهد کرد .

 خبرگزاری رسمی ' آذرتاج ' ، باباشف افزود: قرارداد صادرات تخم مرغ به ایران امضا شده و در چارچوب این قرارداد هفته گذشته 1.8 میلیون تخم مرغ صادر شد.
به گفته وی ، در سال گذشته میلادی در این واحد تولیدی 2 هزار و 200 تن گوشت مرغ و 300 میلیون عدد مرغ برای فروش تولید شده است که 15 میلیون آن به خارج از کشور صادر شده است .
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته همچنین 15 هزار مرغ مادر به گرجستان صادر شد، افزود: این واحد مرغداری مجهز با تجهیزات مدرن است و به یک مجموعه تولیدی بزرگ در منطقه تبدیل شده است .
این فعال اقتصادی اظهار داشت : در حال حاضر در این واحد مرغداری 600 نفر مشغول به کار هستند و این واحد تولیدی متشکل از بخش انکوباتور با ظرفیت 1 میلیون عدد تخم مرغ ، انبار غله با ظرفیت 100 هزار تن ، واحد های فرعی تولید خوراک دام 45 تن در یک ساعت می باشد .
باباشف افزود: به کار گیری فن آوری های روز و اتوماتیک شدن کامل فرایند تولید شرایط لازم را برای تولید محصول با کیفیت و قابل رقابت را فراهم کرده است .
وی افزود: برنامه ریزی کردیم در سال جاری نیز قراردادهای جدید فروش و صادرات محصولات به خارج از کشور را منعقد کنیم .

(جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷) ۱۰:۲۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها