دوشنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۳:۲۴
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۸۳۰۶۳
گزارشگر : ۳۶۳۲
mbanews
سرویس کسب و کار، برندینگ

رایحه درمانی، بوی گوشت شمع KFC

این شمع به معنای واقعی کلمه با آب گوشت ساخته شده است.

دو ماه از روز شکرگزاری و زمانی که عطر آب گوشت خانه همه را پر کرد، گذشته است. خوشبختانه کی اف سی برای آن دسته از کسانی که این رایحه گوشتی را از دست داده اند، یک شمع با رایحه دقیق گوشت معرفی کرده است.

در اولین توییت، کی اف سی این خبر را به شیوه ای چندان احساسی بیان نکرد. آن ها خبر فوق را فقط در قالب این چند کلمه خلاصه کردند: "شمع کی اف سی با رایحه آب گوشت. این جا بود که سورو سات شروع شد. افراد در پاسخ به توییت کی اف سی، معمولا یکی از سه واکنش زیر را نشان داده اند: سوال کردن در مورد این موضوع، تحسین این خبر یا گرد کردن چشم به نشانه خشم یا عدم تایید. در میان تبریک ها و واکنش های به شدت انتقادی، چیزی باور نکردنی آشکار شد: به صورت قانونی و مجاز عصاره گوشت درون آن وجود دارد. کی اف سی این طور توییت كرد: "در حالی که این شمع حاوی بعضی از گمنام ترین عصاره های گوشت کی اف سی است، رستوران ما واقعا توصیه به خوردن آن نمی کند."


گروه های علاقمند (هر کسی که این پیغام را می بیند) می توانند وارد یک رقابت برای برنده شدن یکی از شمع های معطر به رایحه گوشت شوند اما یک نکته مهم وجود دارد: فقط ساکنان انگلستان و ایرلند واجد شرایط دریافت جایزه هستند. اگر شما در این دسته قرار می گیرید، تا 28 ژانویه فرصت برنده شدن یکی از 230 شمع با چاپ مخصوص را به دست خواهید آورد.

این نخستین بار نیست که یک نفر شمعی گوشتی را می سازد. شرکت اپراتور موبایل A1 شمع هایی با رایحه برگر، گوشت و باربیکیو را در ماه مه، دقیقا همزمان با روز پدر منتشر کرد. در ادامه دیگر رایحه های گوشتی (عجیب و غریب) موجود عبارتند از: بمب های حمام رست بیف و ذغال با رایحه مرغ کنتاکی کی اف سی در ماه دسامبر.


(دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷) ۱۳:۲۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها