چهارشنبه / ۲۶ دی ۱۳۹۷ / ۱۳:۰۱
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۸۲۷۸۴
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس سرویس عمومی

دستور رئیس اتاق ایران برای انتشار اسامی واجدان شرایط رای‌دهی در انتخابات اتاق‌ها

رئیس اتاق ایران طی نامه‌ای به اتاق‌های استانی سراسر کشور از آنها خواست به منظور دسترسی آزاد به اطلاعات برای کلیه داوطلبان عضویت در نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان، مشخصات واجدان شرایط رأی دادن را منتشر کنند.

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران طی نامه‌ای به اتاق‌های استانی سراسر کشور از آنها خواست به منظور دسترسی آزاد به اطلاعات برای کلیه داوطلبان عضویت در نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان، مشخصات واجدان شرایط رأی دادن را منتشر کنند.
 
در نامه رئیس اتاق ایران آمده است: به منظور برقراری فرصت مناسب و برابر دسترسی آزاد به اطلاعات برای کلیه داوطلبان عضویت در نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان، لازم است اتاق‌ها نسبت به انتشار و اعلام مشخصات واجدین شرایط رأی دادن (دارندگان کارت‌های بازرگانی و عضویت معتبر) در وب‌سایت‌های خود از زمان شروع قانونی تبلیغات نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اقدامات لازم را انجام دهند.
 
بر اساس اعلام انجمن نظارت بر انتخابات دوره نهم اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، متقاضیان ثبت نام تا پایان وقت اداری امروز چهارشنبه 26 دی‌ماه 1397 فرصت دارند که با ارائه مدارک لازم برای تکمیل فرآیند ثبت نام، اقدام کنند.
 
همچنین قرار است انتخابات از ساعت 8  الی 18 روز شنبه 11 اسفندماه 1397 در محل اتاق‌های سراسر کشور برگزار شود.
 
(چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷) ۱۳:۰۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها