دوشنبه / ۲۴ دی ۱۳۹۷ / ۱۵:۲۱
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۸۲۷۱۰
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

آخرین تحولات بازار مرغ/ قیمت مرغ به ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان رسید

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از کاهش ۵۰ تومانی نرخ هر کیلو مرغ نسبت به روز گذشته در بازار خبر داد.

مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از کاهش ۵۰ تومانی نرخ مرغ نسبت به روز گذشته در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده ۹ هزار و ۵۵۰، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۱۲ هزار و ۹۵۰، توزیع درب واحد‌های ۱۳ هزار و ۱۵۰ و خرده فروشی ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان است.
به گفته وی، نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۱۳ هزار و ۱۵۰ و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان است.
یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات در بازار افزود: قیمت هر کیلوگرم سینه با کتف ۲۴ هزار، سینه بدون کتف ۲۵ هزار و فیله مرغ ۲۷ هزارتومان است.
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت نهاده‌های دامی پیش بینی می‌شودکه قیمت مرغ در دامنه ۱۳ هزار و ۵۰۰ تا ۱۵ هزارتومان در نوسان باشد.
وی نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده را ۸ هزار و ۵۰۰ و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها را ۱۳ تا ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: این درحالی است که هم اکنون مرغداران از شرایط کنونی بازار سود بیشتری عایدشان می‌شود.
یوسف خانی با اشاره به اینکه عرضه مرغ منجمد با نرخ مصوب تاکنون تاثیری بر تعادل قیمت مرغ در بازار نداشته است، بیان کرد: با توجه به نوسان چشمگیر قیمت نهاده‌های دامی از شرکت پشتیبانی امور دام انتظار می‌رود که ذخایر خود را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد تا بازار به آرامش برسد.
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در پایان با اشاره به اینکه بازار نهاده‌های دامی تعریفی ندارد، تصریح کرد: با توجه به مشکلات اخیر در نقل و انتقال ارز، هم اکنون هر کیلو کنجاله سویا با نرخ ۳ هزار و ۷۰۰ و ذرت یک هزار و ۶۰۰ تومان به مرغداران تحویل داده می‌شود.

(دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷) ۱۵:۲۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها