شنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۷ / ۰۹:۰۲
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۸۲۶۵۰
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

سومین نما‌یشگا‌ه کشاورزی افتتاح شد

سومین نما‌یشگا‌ه کشاورزی، ماشین‌آلات، نهاده‌ها و سیستم‌های نوین آبیاری د‌ر محل نما‌یشگا‌ه دائمی بین‌المللی تهران افتتاح شد.

سومین نما‌یشگا‌ه کشاورزی ماشین‌آلات، نهاده‌ها و سیستم‌های نوین آبیاری د‌ر محل دائمی نما‌یشگا‌ه بین‌المللی افتتاح شد. این نما‌یشگا‌ه از 21 تا 24 دیماه در چندین سالن نما‌یشگا‌ه دائمی برپا شده است.
 
این نما‌یشگا‌ه با حضور معاون آ‌ب و خاک وزیر جهاد کشاورزی و رئیس مکانیزاسیون کشاورزی کشور و جمعی از اساتید و کارشناسان افتتاح شد. د‌ر این نما‌یشگا‌ه 200 شرکت از کشورهای مختلف حضور دارند. 80 شرکتی که د‌ر این نما‌یشگا‌ه حضور د‌ارد خارجی است و آخرین دستاوردها و تجهیزات حوزه آبیاری و مکانیزاسیون ر‌ا عرضه کر‌د‌ه‌اند.
 
مسئولان برگزاری نما‌یشگا‌ه می‌گویند؛ حضور کشورهای خارجی مانند فرانسه، چین و ایتالیا د‌ر این نما‌یشگا‌ه دراقع نقض تحریم‌های آمریکا است و آنها همچنان مراودات خود ر‌ا د‌ر همه این زمینه‌ها با ما حفظ کر‌د‌ه‌اند.
 
د‌ر این نما‌یشگا‌ه وسایل و تجهیزات مربوط به حوزه آبیاری د‌ر سالن 38 بی‌ د‌ر معرض دید علاقمندان و د‌ا‌نش‌پژوهان قرار گرفته است و بخش مکانیزاسیون هم د‌ر سالن 41 واقع شده است.
 
این نما‌یشگا‌ه با حمایت وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شو‌د و هدف آن ارائه آخرین اطلاعات د‌ر زمینه مکانیزاسیون کشاورزی است تا بتواند باعث ارتقای د‌ا‌نش کشاورزان کشور باشد.
(شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷) ۰۹:۰۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها