پنج شنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۷ / ۱۳:۲۷
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۸۲۶۳۳
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی در مازندران

مدیر روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفت و گو با فودنا مازندران از برگزاری نمایشگاه توانمندی صنایع و معادن و صنعت غذای استان خبر داد و اظهار کرد: یکی از خلأهایی که در استان مشاهده می‌شد وجود یک نمایشگاه بود که بتواند توانمندی صنعت، معدن و تجارت استان را به دید مردم و مسئولان گذارد.

محسن طالبی شلیمکی با بیان اینکه مازندران در صنایع شیمیایی، کانی غیرفلزی، معادن و صنعت غذا بسترها و ظرفیت‌های زیادی دارد، تصریح کرد: هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران با درک درست از نبود یک نمایشگاه برای معرفی محصولات تولید کنندگان استان تصمیم گرفته است که نمایشگاه توانمندی صناع و معادن استان هر سال برگزار شود.
وی زمان برگزاری نمایشگاه توانمندی صنعت معدن و تجارت استان را هشتم تا یازدهم اسفندماه اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه با حضور وزیر صنعت معدن، تجارت؛ استاندار مازندران و تشکل‌های بخش خصوصی در قائمشهر افتتاح خواهد به مدت چهار روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای دیدار عموم دائر خواهد بود.
 مدیر روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت به دوبخشی بودن این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در دو بخش صنعت و معدن و صنایع غذایی برگزار خواهد شد به گونه ای که  یک سالن نمایشگاهی به ارائه توانمندی صنعت غذا و سالن دیگر به ارائه توانمندی صنایع و معادن استان می‌پردازد.
طالبی استقبال واحدهای تولیدی از نمایشگاه توانمندی صنعت و معدن استان و صنایع غذایی فراتر از انتظار دانست و اظهار کرد: واحدهای تولیدی استقبال بسیار خوبی برای شرکت در این نمایشگاه داشته‌اند که خارج از حد انتظارمان بود.
طالبی با بیان اینکه واحدها و نشان‌های ی برتر ملی و استانی در نمایشگاه توانمندی صنعت معدن و تجارت مازندران حضور خواهند داشت، تصریح کرد: در بخش صنایع غذایی نشان های تجاری معروف ملی و استانی حضور خواهند داشت که کیفیت نمایشگاه صنایع غذایی را تا حد زیادی افزایش داده است.
 مدیر روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران در ادامه تصریح کرد: در نمایشگاه صنایع غذایی علاوه بر برگزاری جشن غذا، دو شب را برای فروش محصولات غذایی به قیمت درب کارخانه در نظر گرفته ایم.

(پنج شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷) ۱۳:۲۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها