سه شنبه / ۱۸ دی ۱۳۹۷ / ۱۳:۴۵
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۸۲۵۹۰
گزارشگر : ۳۶۳۲
mbanews
سرویس کسب و کار، برندینگ

پوست سیب زمینی، بسته بندی سیب زمینی

ضایعات پوست سیب زمینی شرکت های تولید کننده سیب زمینی سرخ کرده بالا است. ایده اجرای این پروژه استفاده از این مواد ضایعاتی در راستای خلق یک بسته بندی غذای خیابانی است.

پوست سیب زمینی از نشاسته و یک سری الیاف مختلف تشکیل شده است که بعد از لاغر و خشک شدن طبیعی، قابلیت اتصال به یکدیگر و سخت شدن را به دست می آورند. مواد حاصله به طور کامل از ضایعات تولیدی ساخته می شوند و 100% تخریب پذیر هستند. پس از استفاده، بسته بندی را می توان با بکارگیری مجدد در چرخه زیست شناختی دوباره به غذای حیوانات با کود برای گیاهان تبدیل کرد.

سیب زمینی


زمان استفاده از بسته بندی خیابانی سنتی بسیار کوتاه است و بلافاصله به ضایعات قابل بازیافت تبدیل می شود. هدف از تولید این محافظ پوست سیب زمینی به عنوان یک راه چاره حفظ محیط زیست، ارائه یک گزینه جایگزین برای بسته بندی کاغذی پلاستیکی است.
بنابراین سیب زمینی سرخ کرده داخل پوست همان سیب زمینی عرضه می شود که در اصل حاوی و محافظت شده توسط سیب زمینی، حین بازگشت به حالت ایده آل و طبیعی آن در گذشته بود.

سیب زمینی


به طور دقیق، فرایند تولید مرحله نخست لاغر و خشک شدن طبیعی آن دسته از پوست های سیب زمینی را در بر می گیرد که در گام بعدی در یک قالب دایره ای گسترش می یابند. سپس، مانند آن چیزی که برای قیف های وافل صنعتی اتفاق می افتد، محصول اطراف یک شکل و قالب مخروطی ریخته می شود.
با رعایت اصول خشک شدن پوست، از طریق آزمایش زمان بندی ها و روش های مختلف تجربه های متعدد کسب و در نهایت به یک بافت مناسب دسترسی پیدا می شود.

سیب زمینی


با سرمایه گذاری های قابل توجه، پروژه فوق می تواند در مقیاس وسیع با همه سازگاری هایی که برای تولید صنعتی ضروری است، ساخته شود.
محافظ سیب زمینی یک نقطه نظر دیگر، بازگشتی به سادگی و آن چیزی که طبیعت پیش از این برای ما طراحی کرده است، را نشان می دهد.
ویژگی منحصر به فرد آن، حافظ محیط زیست، ساخته شده از جنس ماده ای طبیعی، اکولوژیکی و شاعرانه است.

دیزاینر ها: سیمونه کارونی، پیترو گائلی، پائولو استفانو جنتایل
موقعیت مکانی: میلان، ایتالیا
نوع پروژع: دیزاین مفهومی، پروژه دانش آموزی
محتوای بسته بندی: سیب زمینی سرخ کرده
لایه یا مواد تشکیل دهنده بسته بندی: پوست های سیب زمینی
(سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷) ۱۳:۴۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها