دوشنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۷ / ۱۶:۵۴
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۸۲۵۵۶
گزارشگر : ۳۵۱۴
فودنا
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
4 اسفند 97

جشنواره دکتر هدایت و دکتر واعظ زاده با محوریت لبنیات + امتیاز بازآموزی

یازدهمین جشنواره علوم و صنایع غذایی دکتر هدایت و دهمین جشنوراه دکتر واعظ زاده از طرف انجمن علوم و صنایع غذایی با تقدیر از شرکت‌‌های برتر بر محور صنعت لبنیات در تاریخ 4 اسفند برگزار می شود.

شهریار دبیریان، دبیر جشنواره در نشست خبری امروز به خبرنگاران گفت: تندیس جشنواره دکتر هدایت بر مبنای علمی و تندیس دکتر واعظ زاده نیز از نظر پژوهش شرکت ها را مورد ارزیابی قرار می دهد

دبیر جشنواره افزود: امسال اولین سالی است که این جشنواره با محوریت موضوعی تمرکز پیدا کرده است به همین خاطر در کمیته علمی بررسی صنعت لبنیات، از مزرعه تا سفره مورد بررسی قرار می گیرد و به همین خاطر حضور دامداران  و اتحادیه‌ها را نیز در این برنامه خواهیم داشت، تا برترین‌های این صنف را مضاعف بر برگزیدگان صنعتی اعلام کنیم.

دبیریان با تاکید بر اهمیت صنعت لبنیات و شیر ادامه داد: با توجه به نقش بسیار مهم زنجیره توزیع، امسال از شرکت‌های برتر توزیع نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

عضو هیات مدیره انجمن علوم و صنایع غذایی با اشاره به نقش ایده‌های خلاقانه گفت: از دیگر وجه‌ تمایزهای جشنواره امسال نسبت به سال‌های گذشته، قبول مقالات علمی و دریافت ایده‌های نو می باشد که پس از بررسی در کمیته علمی مقالات و ایده های برتر مورد تقدیر خواهند گرفت در ضمن اینکه که تا کنون 50 مقاله دریافت شده است و پیش بینی می شود تا زمان جشنواره دویست مقاله علمی را دریافت کنیم.

شهریار دبیریان افزود: جشنواره امسال دارای امتیاز بازآموزی است و فعالان دامپزشکی و ... می‌توانند با حضور در این برنامه از امتیاز بازآموزی این جشنواره نیز استفاده کنند.

دبیر جشنواره در پاسخ سوال خبرنگار فودنا مبنی بر  حضور مجموعه نستله ایران با توجه به دستاورد پروژه "رایز" گفت: مکاتبه هایی با نستله ایران نیز انجام شده است که امیدواریم حضور نستله را نیز در این جشنواره داشته باشیم.

یازدهمین جشنواره علوم و صنایع غذایی (جایزه علمی دکتر هدایت) و همزمان دهمین جشنواره R&Dهای برتر صنعت غذا ( جایزه دکتر شهاب واعظ زاده ) و همایش پژوهش های نوین در حوزه R&D و شرکت های برتر صنایع غذایی با محوریت فرآورده های لبنی توسط انجمن علوم و صنایع غذائی ایران و با حمایت و همکاری سازمان غذا و دارو، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور، قطب‌های علمی و پژوهشگاه‌های صنایع غذایی و نیز دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور و با حضور شرکت‌های صنایع غذایی داخلی و خارجی در چهارم اسفند ۹۷ در محل انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور برگزار می‌شود

لذا جهت ثبت نام وکسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۴۴۲۹۳۴۵۰ ،  ۴۴۲۹۳۴۵۵  دفتر انجمن تماس حاصل فرمایند.

همچنین می توانید به سایت با نشانی http://ifstafestival.ir مراجعه فرمایید .

 

(دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷) ۱۶:۵۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها