یکشنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۷ / ۱۲:۲۱
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۸۲۵۲۷
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایسنا
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

چرا خوزستان هنوز در توزیع گوشت مشکل دارد؟

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خوزستان گفت: جای تعجب دارد که بعد از مدت‌ها همچنان در بحث توزیع مرغ و گوشت در بازار استان با مشکل مواجه هستیم و نارضایتی‌هایی در این زمینه وجود دارد.

سیدعلی بحرینی مقدم با اشاره به موضوع توزیع مرغ و گوشت در بازار استان اظهار کرد: این‌که هنوز درگیر این موضوعات ساده و پیش پا افتاده هستیم، مساله‌ای است که می‌توان با یک برنامه‌ریزی ساده و تصمیم‌گیری در کمیته تامین و توزیع کالای استان آن را حل کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خوزستان تصریح کرد: باید در درون استان با خردجمعی بهترین روش را برای توزیع و نظارت این کالای محدود داشته باشیم. در این زمینه انتظار است با توجه به تشکیل قرارگاه فرماندهی اقتصادی استان، اگر مصوبه‌ای در این قرارگاه در خصوص تامین و توزیع کالا مصوب می‌شود، آن را اجرایی و پایش کرد.
بحرینی مقدم با اشاره به نزدیک بودن بازار شب عید عنوان کرد: در حال حاضر شرایط تامین کالا در استان خوب است اما یک ماه دیگر بازار شب عید را پیش  رو داریم و باید از اکنون التهاب و تقاضای شب عید را مد نظر قرار داد زیرا اگر این هماهنگی اکنون ایجاد نشود، آن زمان در شرایط بحرانی قرار می‌گیریم و این مساله قابل قبول نیست.
وی با بیان این‌که باید رویه‌های تامین کالا در استان اصلاح شود، ادامه داد: باید پیشنهاداتی را در سطح ملی ارائه دهیم تا بتوانیم منابع بیشتری از سطح ملی جذب کنیم و شرایط تامین کالا و همچنین فعالیت بنکداران استان را مهیا کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: وقتی قیمت کالا افزایش پیدا کرده و نیاز به سرمایه در گردش در بنکداران و توزیع کنندگان عمده وجود دارد، برای این‌که بتوانیم تامین نقدینگی کنیم، درخواست داریم تا از محل کمک‌های فنی اعتباری، تسهیلات ارزان‌قیمت و سرمایه در گردش به بنکداران و توزیع کنندگان عمده کالا در استان ارایه شود تا برای شب عید دغدغه تامین کالا نداشته باشیم.

(یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷) ۱۲:۲۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها