سه شنبه / ۱۱ دی ۱۳۹۷ / ۱۹:۰۶
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۸۲۳۹۰
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

اهمیت صنعت نمایشگاهی در معرفی ظرفیت‌های کشور به مخاطبان خارجی

مودودی گفت: اهمیت صنعت نمایشگاهی در معرفی ظرفیت‌های کشور به مخاطبان خارجی و شناسایی رقبا انکار ناپذیر است.

محمدرضا مودودی در نشستی با ­سرپرست نمایشگاه بین‌المللی تهران، ­با اشاره به ضرورت توسعه تجارت خارجی کشور‌ها با تکیه بر افزایش ظرفیت‌های تولید صادراتی، توان بازاریابی، حفظ بازار‌های هدف و خلاقیت نیروی انسانی ­اظهار کرد: بی شک، حضور در زنجیره تامین جهانی یکی از دغدغه‌های دولت و بخش خصوصی است چرا که ارتقای سطح بنگاه‌های اقتصادی و توانمندسازی آنان به منظور حضور در بازار‌های بین المللی از مشخصات اقتصاد پیشرو و رو به رشد است.
وی با تأکید بر اولویت‌های سازمان توسعه تجارت ایران افزود: اهمیت صنعت نمایشگاهی در معرفی ظرفیت‌های کشور به مخاطبان خارجی و شناسایی رقبا انکار ناپذیر است و همگرایی سیاست‌های موجود و اجرای همسوی این سیاست‌ها می‌تواند تسهیل کننده گام‌های بزرگ به سوی توسعه صادرات تلقی شود.
گفتنی است؛ ­­سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران طی­­­ ملاقات‌های مکرر با مسئولان­­ بخش خصوصی و دولتی تلاش دارد در تعامل با بخش‌های مختلف و ایجاد همدلی، توسعه صادرات در دوران تحریم را رقم بزند.

(سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷) ۱۹:۰۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها