دوشنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۷ / ۲۰:۴۶
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۸۲۳۵۷
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایسنا
سرویس سرویس عمومی

بیشترین شکایت البرزی‌ها از سوپرمارکت‌هاست

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از وصول 6 هزار و 268 شکایت از طریق سامانه 124 در 9 ماهه گذشته خبر داد.

جهانگیر شاهمرادی اظهار کرد: از این تعداد شکایت چهار هزار و 761 مورد تلفنی ، هزار و 201 مورد حضوری، 292 مورد پیامگیر و 14 مورد نیز از طریق پورتال سازمان واصل شده است. طی بررسی‌های به عمل آمده از مجموع شکایات 52 درصد غیرمتخلف، 30 درصد متخلف، پنج درصد اعلام رضایت و 13 درصد آن نیز در دست بررسی است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در مورد ضریب شکایات کالاهای اساسی نیز در بازه زمانی 9 ماهه سال 97 که از طریق سامانه 124 واصل شده است، اظهار کرد: از مجموع شکایات  23 درصد مربوط به اقلام سوپرمارکتی، 14 درصد نان، 12 درصد میوه و تره‌بار، 9 درصد مواد پروتئینی، 6 درصد لوازم آرایشی – بهداشتی و 36 درصد سایر موارد بوده است.
وی درباره ضریب شکایات در بخش خدمات بیان کرد: رستوران‌ها 19 درصد، شرکت‌های خودرویی 17 درصد، تلفن همراه 13 درصد، تعمیرات خودرو 6 درصد، آرایشگاه‌ها پنج درصد و سایر موارد نیز 40 درصد این آمار را به خود اختصاص داده‌اند.
شاهمرادی گفت: شهروندان استان البرز می‌توانند هرگونه شکایات خود را درباره تخلف گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور توسط واحدهای صنفی را به سامانه  124 گزارش کنند.

(دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷) ۲۰:۴۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها