دوشنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۷ / ۱۳:۵۳
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۸۲۳۴۲
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی

ده ها فقره از ماشین آلات صنعتی مشمول معافیت در ثبت سفارش شدند

حبیبی گفت: در حال حاضر ده‌ها فقره از ماشین آلات مورد نیاز طرح های توسعه ای، مشمول معافیت در ثبت سفارش شده اند.

محمد مسیح حبیبی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شمس آباد در خصوص مشکلات ثبت سفارش گفت: از هفته گذشته انجام ثبت سفارش کارخانه‌ها به استان‌ها واگذار شد. قبل از این در کشور تجمع در وزارت صنعت معدن و تجارت داشت، اما با دستور وزیر و مقامات محترم، ثبت سفارش‌ها از هفته گذشته به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها واگذار شد و در حال حاضر به سرعت انجام می‌شود.
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن وتجارت افزود: فقط مشکل قضیه انباشت درخواست‌هاست، ولی به طور صریح قول داده می‌شود که حد اکثر ظرف سه روز کاری این در خواست ها پاسخ داده شود.
حبیبی گفت: بر اساس آمار چیزی حدود ۱۰۰۰ مورد از ثبت سفارشاتی که قبلا کارهایش در وزارتخانه انجام شده بود و بنابر عللی که از گمرک یا از بانک مرکزی برگشت داده شده بود، در حال حاضر به انجام رسیده است.
وی ادامه داد: مشکل خط تولید نیست بلکه ثبت سفارش چالش ماست، در حال حاضر معافیت ده‌ها فقره از ماشین آلاتی که برای طرح های توسعه نیاز است از سوی سازمان اعلام شده است. مشکل فعلی ثبت سفارش‌های مربوط به ماه‌های اخیر است که ان شالله به زودی رفع خواهد شد.


(دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷) ۱۳:۵۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها