چهارشنبه / ۵ دی ۱۳۹۷ / ۲۱:۲۲
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۸۲۲۱۷
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

آغاز فعالیت سامانه فروش گندم/ وضعیت کالاهای اساسی مطلوب است

سیف گفت:با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سامانه‌ی جدید فروش گندم راه اندازی شده تا ۳.۵ تا ۴ میلیون تن گندم که در طی سال فروخته می‌شود.

یزدان سیف مدیرعامل بازرگانی دولتی ایران گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سامانه‌ی جدید فروش گندم راه اندازی شده تا ۳.۵ تا ۴ میلیون تن گندم که در طی سال فروخته می‌شود از طریق این سامانه توزیع و عرضه شود.
وی افزود: سامانه فروش گندم از اول دی‌ماه فعالیتش در ۲۵ استان را آغاز کرده و تاکنون ۱۲ هزار تن گندم از طریق این سامانه به فروش رفته است؛ مزایای بسیاری از جمله هدفمند شدن فروش گندم و جلوگیری از تخلفات احتمالی در این بخش دارد که امیدواریم این سامانه نیز مانند سامانه جامع بازرگانی موفق عمل کند.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اشاره به میزان فروش گندم از اول سال‌جاری تاکنون اظهار کرد: با این روند عرضه‌ی گندم، با موجودی مطلوب حدود ۴ تا ۴.۲ میلیون تن وارد سال جدید خواهیم شد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تأمین کالاهای اساسی کشور بیان کرد: با تأمین به موقع و عرضه و توزیع کالاهای شکر، برنج و روغن به ثبات قیمت این کالاها در کشور رسیده‌ایم و موجودی این کالاها در حد مطلوب و جوابگوی نیاز داخلی است که با سرعت بخشیدن به حمل و نقل کالاهای اساسی به وضعیت بسیار مطلوب در این بخش خواهیم رسید.

(چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷) ۲۱:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها